نوشته ها

گازهای تشکیل دهنده برف شادی

گازهای تشکیل دهنده برف شادی -شرکت فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده وپخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک و شیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است. موضوع مقاله امروز (گازهای تشکیل دهنده برف شادی)

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) شرکت فراز گاز آراد

گازهای تشکیل دهنده برف شادی

برف شادی از ترکیب گازهای بوتان ،ایزو بوتان و پروپان تشکیل شده است، به همراه یک ماده فوم مانند و آب که با مواد شیمیایی دیگر مخلوط شده و برف شادی را تولید میکنند.

گاز بوتان

بوتان نیز یکی از ده ها گاز مشتق شده از گاز طبیعی خام است.فرمول شیمیایی بوتان C4H10 است که تشکیل شده از چهار اتم کربن احاطه شده توسط ده اتم هیدروژن به شکل یک خط مستقیم می باشد.گاز بوتان در حالت مایع سبک‌تر از آب و در حالت گاز سنگین‌تر از هوا می‌باشد.

گاز ایزوبوتان

ایزوبوتان یک ترکیب شیمیایی با فرمول مولکولی C4H10 و ایزومری از بوتان است.استفاده از ایزوبوتان در سیستم های تبریدی، مخصوصا در یخچال و فریزرهای خانگی و همچنین در اسپری ها توسعه پیدا کرده است.ایزوبوتان به عنوان ماده اولیه در صنعت پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد .

گاز پروپان

گاز پروپان محصول جانبی فرآوری گاز طبیعی و تصفیهٔ نفت خام می‌باشد که تحت فشار به مایع تبدیل می‌شود.گاز پروپان مایع در تانک حمل شده و سپس در سیلندر به عنوان سوخت ذخیره می‌شودگاز پروپان به شدت آتشزا بوده و باید از گرما و جرقه به دور باشد.دمای خود اشتعالی گاز پروپان 450°C درجه سانتیگراد می باشد.تجزیه گاز پروپان منجر به تولید مونو اکسید کربن و دی اکسید کربن می شود.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

عملکرد برف شادی

عملکرد برف شادی بدین صورت است که هنگامی که ماده از قوطی خارج می شود به علت حذف عامل فشار، گازها انبساط پیدا کرده و.ترکیب بوتان بخار شده و فقط آب و مواد فومی شکل باقی می مانند.مواد باقی مانده به صورت جامد خارج شده و فورا خشک می شود.‏‏

خطرات برف شادی

  1. هیچ گاه از برف شادی در کنار آتش استفاده نکنید.
  2. هنگامی که شمع تولد روشن است، روی آن برف شادی اسپری نکنید.
  3. در صورتیکه برف شادی با چشم شما تماس پیدا کرد بلافاصله چشم را شستشو دهید و به مرکز چشم پزشکی مراجعه کنید
  4. اگر برف شادی با پوست شما تماس پیدا کرد ،پوست را با آب و صابون تمیز کنید.
  5. اگر برف شادی باعث اختلال در تنفس شما شد بلافاصله به فضای آزاد بروید ،
  6. قوطی برف شادی را پس از استفاده درون آتش نیاندازید.