نوشته ها

شارژ گاز آرگون | شارژ کپسول گاز آرگون | قیمت گاز آرگون

شارژ گاز آرگون - فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیسفروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است.و اما مقاله امروز (شارژ گاز آرگون).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

گاز آرگون

گاز آرگون بی رنگ و بی بو با نماد شیمیایی Ar جزء گازهای نجیب به شمار می آید. فراوان‌ترین گاز موجود در پوسته زمین و پر استفاده‌ترین گاز در صنعت است. و جایگزین بسیار مناسبی برای نیتروژن به حساب می آید. از مهمترین کاربردهای گاز آرگون می توان به پر نمودن حباب های موجود در لامپ، جوشکاری، پزشکی و پرنمودن پنجره های دو جداره اشاره کرد.آرگون در هر دو حالت گازی و مایع وجود دارد.

آرگون مایع

اکسیژن، نیتروژن و آرگون به وسیله یک روش برودتی از هوا بازیابی می شوند. ذرات ریز از هوا گرفته شده و سپس فشرده و سرد می شوند و بعد آب، هیدروکربن و کربن دی اکسید برداشته می شوند. با فرایندهای دیگر، هوا در نهایت تبدیل به مایع شده و گاز های موجود به روش تقطیر جدا می شوند.آرگون مایع یا همان Argon Liquid به مقدار فراوان در پلنت های جداسازی هوا یافت و از تقطیر هوا تولید می شود. و توسط تانکر های برودتی عایق در محل مورد درخواست , به مشتری تحویل داده میشود .

تولید گاز آرگون مایع

 حدودا %۹۳ از حجم هوا آرگون است. و بهترین منبع تامین گاز آرگون مایع استخراج آن از دستگاه جداسازی هوا می‌باشد. از ستون تفکیک هوای اصلی از طریق یک ستون ثانویه یک جریان خام آرگون دارای حدود %۵ اکسیژن خارج می‌شود. گاز آرگون را همچنین میتوان از جریان خروجی بعضی از کارخانه‌های تولید آمونیاک نیز بازیافت نمود. استفاده از این گاز در جوش قوس الکتریکی سبب تولید گازهای کربن مونواکسید و گاز کربن دی اکسید می شود. همچنین ممکن است اکسیدهای نیتروژن و اوزون تولید شود.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

شارژ گاز آرگون

با ورود گاز آرگون به صنعت مخصوصا صنعت جوش آرگون ( tig ) شارژ کردن کپسولهای  گاز آرگون اهمیت بسیاری پیدا کرده است. مصرف کنندگان  برای انجام جوشکاری آرگون میباسیت نسبت به کار خود کپسول مورد نیاز خود راانتخاب کرده و شارژ کنند. شارژ گاز آرگون در کپسول 40 لیتری و  50 لیتری در فرازگاز آراد صفاهان  انجام می شود. کپسول 40 لیتری آرگون بیشترین مصرف در بین سایزهای کپسول موجود در بازار را دارد..

قیمت شارژ کپسول آرگون

امروزه مجموعه های متعددی نسبت به تولید و توزیع انواع گازها اقدام می کنند. قیمت شارژ کپسول آرگون با توجه به خلوص گاز و حجم کپسول یا سیلندر، در ارتباط می باشد. بر اساس قیمت شارژ هر لیتر کپسول، هزینه نهایی را محاسبه نمایید.گاز آرگون دارای قیمت شارژ مناسب است و بعد از گاز اکسیژن از رایج ترین گازهای قابل استفاده و شارژ می باشد. همچنین بسته به درخواست و نوع کاربرد گاز توسط مشتریان، امکان شارژ کپسول آرگون وجود دارد.

قیمت گاز آرگون

فروش گاز آرگون در گریدهای مختلفی انجام می‌شود. ، و قیمت گاز آرگون به نسبت تولیدکننده و واسطه می‌تواند تفاوت زیادی را داشته باشد.شرکت فراز گاز آراد صفاهان وارد کننده و توزیع کننده کپسول های گاز آرگون در بازار ایران می باشد..برای اطلاع از قیمت گاز آرگون از طریق: چت آنلاین در سایت یا ارسال فرم درخواست از سایت و یا با شماره (۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴) با کارشناسان ما در تماس باشید.