نوشته ها

شارژ گاز آمونیاک | شارژ کپسول گاز آمونیاک | قیمت گاز آمونیاک

قیمت شارژ کپسول آمونیاک فراز گاز آراد صفاهان -

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است. و اما مقاله امروز (شارژ گاز آمونیاک).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

گاز آمونیاک چیست؟

گاز آمونیاک بی رنگ، با مزهٔ فوق العاده تند، زننده، اشک‌آور و خفه کننده است.گازیست قابل اشتعال و حدود اشتعالش ۱۶ تا ۲۵ درصد حجمی گاز آمونیاک در هوا می‌باشد.گاز آمونیاک از هوا سبک تر بوده و به سهولت به مایع تبدیل می‌شود.

شارژ گاز آمونیاک

 شارژ گاز آمونیاک بیشتر برای  تهیهٔ کودهای شیمیایی، یخ سازی، اسید نیتریک، مواد منفجره و سایر ترکیبات نیتروژنه، همچنین نگهداری از مواد غذایی انجام می شود. قابل ذکر است که آمونیاک یکی از عناصر سازنده بسیاری از محصولات دارویی است و در بسیاری از محصولات تمیز کنندهٔ تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

قیمت شارژ کپسول آمونیاک

شارژ کپسول های گاز آمونیاک در این مجموعه، در سایز های 50 کیلویی و 60 کیلویی و ظرفیت های مختلف انجام می شود. همچنین فراز گاز آراد صفاهان اعلام می کند به علت خورنده بودن گاز آمونیاک رگلاتورهای کپسول آمونیاک از جنس استنلس استیل و فشارهای کاری مختلف موجود می باشد.کپسول گاز آمونیاک یکی از گازهای مورد نیاز مصارف صنعتی می باشدکه بیشتر از کشورهای ایران، چین و روسیه تهیه می گردد.

قیمت گاز آمونیاک

شرکت فراز گاز آراد صفاهان وارد کننده و توزیع کننده کپسول آمونیاک قابل شارژ، مورد تایید پتروشیمی و تامین کننده آمونیاک خلوص بالا برای کارخانجات و صنایع در بازار ایران می باشد. برای اطلاع از قیمت گاز آمونیاک و قیمت شارژ کپسول آمونیاک از طریق: چت آنلاین در سایت یا ارسال فرم درخواست از سایت و یا با شماره (۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴) با کارشناسان ما در تماس باشید.