نوشته ها

قیمت آمونیاک صنعتی

قیمت آمونیاک صنعتی - فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است.و اما مقاله امروز (چرا نیتروژن برای حیات مهم است ؟).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

آمونیاک چیست؟

 آمونیاک ترکیبی از هیدروژن و نیتروژن با فرمول شیمیایی NH3 می باشد. این ماده بی رنگ با بوی تند، یک دورریز نیتروژنی است که به عنوان پیش ماده مواد غذایی و کود ها مورد توجه است. این محصول به طور مستقیم و غیر مستقیم از عناصر سازنده دارو به شمار می رود و در بسیاری از محصولات تمیز کننده مورد استفاده قرار می گیرد. وجود آمونیاک برای بسیاری از فرآیندهای بیولوژیکی ضروری است و از آن به عنوان پیش ماده ای برای سنتز اسیدهای آمینه و نوکلئوتید استفاده می شود.

تهیه و تولید آمونیاک صنعتی

یکی از روش های تولید صنعتی آمونیاک مایع فرآیند هابر نام دارد. در این فرآیند نیتروژن هوا با هیدروژن ترکیب می شود. برای تامین گاز هیدروژن باید از گاز طبیعی مانند متان استفاده می کنند. این واکنش بسیار گرما زا می باشد. قابل ذکر است که کاتالیزور مورد استفاده در این فرآیند از نوع خالص آهن می باشد. همچنین برای بهبود شرایط به کاتالیزور هیدروکسید پتاسیم می افزایند که نقش راه انداز دارد.البته فشار از یک کارخانه به کارخانه دیگر متفاوت است اما معمولا این واکنش در فشار بالا اتفاق می افتد.در هر بار انجام واکنش فقط 15 درصد از نیتروژن و هیدروژن تبدیل به آمونیاک می شوند.و هیدروژن و نیتروژن اضافی به چرخه واکنش باز می گردند و در نهایت98 درصد از واکنش دهنده ها به آمونیاک تبدیل می شوند.

خرید آمونیاک صنعتی

خرید آمونیاک صنعتی برای کشاورزی رایج است.  حدود 80 درصد کل کاربرد آن مربوط به تولید انواع کود های شیمیایی کشاورزی است.همچنین در تولید نیتریک اسید و آمونیوم نیترات مورد استفاده قرار می گیرد و در اختیار عمده فروشان قرار داده می شود و عمده فروشان نیز این مواد را جهت استفاده های گوناگون در سطح بازار توزیع می کنند.

کاربرد آمونیاک صنعتی

  1. ماده اولیه در تولید اسید نیتریک
  2. ساخت و تولید مواد منفجره
  3. به عنوان ماده ای مهم در صنعت نفت
  4. ماده اولیه در تولید اوره، هیدروکسیل آمین و هیدرازین
  5. ماده اولیه در تولید پارافین
  6. در کارخانجات یخسازی
  7. در کارخانجات نساجی
  8. در تولید و تهیه کودهای نیترات
  9. ماده اولیه در تولید دارو
  10. تولید سولفات و فسفات آمونیوم
  11. در صنعت انتقال گاز
  12. در تکنولوژی حفاری و استخراج
  13. به عنوان ماده اولیه در صنعت شیمیایی

قیمت آمونیاک صنعتی

فروش آمونیاک صنعتی در حجم دلخواه با توجه به نیاز شما و با کیفیت تضمینی انجام می شود ، و با در اخیار داشتن برگه آنالیز  اطلاعات کامل را در خصوص جزئیات این محصول کسب کنید.شرکت فراز گاز آراد صفاهان وارد کننده و توزیع کننده کپسول های گاز نیتروژن در بازار ایران می باشد..برای اطلاع از قیمت آمونیاک صنعتی از طریق: چت آنلاین در سایت یا ارسال فرم درخواست از سایت و یا با شماره (۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴) با کارشناسان ما در تماس باشید.