نوشته ها

وزن کپسول 40 لیتری پر و خالی

وزن کپسول 40 لیتری پر و خالی-شرکت فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده وپخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است.و اما مقاله امروز (وزن کپسول 40 لیتری پر و خالی).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

فروش کپسول های 40 لیتری فراز گاز آراد

فروش کپسول اکسیژن 40 لیتری چینی 

فروش کپسول نیتروژن 40 لیتری چینی

فروش کپسول آرگون 40 لیتری چینی

فروش کپسول دی اکسید کربن 40 لیتری چینی

وزن کپسول 40 لیتری پر و خالی

نکنه مهمی که باید به آن دقت کنید وزن کپسول 40 لیتری قبل و بعد از  شارژ می باشد که به دو اصل بستگی دارد

  1. نوع کپسول 40 لیتری
  2. نوع گاز داخل کپسول

به طور مثال وزن کپسول40 لیتری چینی 50 کیلوگرم می باشد و فشار گاز درون آن ۱۵۰ بار است همچنین فشار آزمون این کپسول ۲۵۰ بار می‌باشد،دارای ارتفاع145 سانتی متر می ‌باشد و ضخامت بدنه آن ۲۲ سانتی متر است.اگر این سیلندر 40 لیتری چینی با گاز اکسیژن شارژ شود وزن آن برابر است با 57 کیلوگرم .اگر با گاز آرگون شارژ شود وزن آن برابر است با 61 کیلوگرم  و با گاز co2  20کیلو گرم . اما وزن کپسول 40 لیتری ایرانی 43 کیلوگرم می باشد.پس شارژ این کپسول با گازهای متفاوت وزن متفاوتی به شما میدهد.

کاربرد کپسول 40 لیتری

  • از کپسول اکسیژن 40 لیتری در بیمارستان ها، مراکز پزشکی استفاده می شود
  • برای بیمارانی که در منزل هستند و نیاز به اکسیژن مداوم دارند از کپسول 40 لیتری اکسیژن استفاده می شود.
  • سیلندر۴۰ لیتری در پروسه های صنعتی مانند ساخت فولاد مورد استفاده قرار می ‌گیرد.
  • از کپسول 40 لیتری در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استفاده می شود.
  • در صنعت جوش کاری و برش کاری کپسول 40 لیتری کاربرد دارد.
  • سیلندر 40 لیتری برای تولید و عرضه انواع گازهای طبی و صنعتی کاربرد دارد.
  • در ساختمان سازی استفاده زیادی از آن می شود.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

جنس کپسول 40 لیتری

کپسول های 40 لیتری از جنس فولاد و آلومینیوم میباشندکپسول های فولادی 40 لیتری برای نگهداری بسیاری از گازهای شیمیایی با فشارهای گوناگون مناسب هستند، این کپسول ها از فولاد بدون درز و یک تکه از طریق شمش های فولادی با لایه‌ های مقطع کروی شکل که در گرمای زیاد و انعطاف زیادی ایجاد شده ‌اند با استفاده از غلطک ها به شکل یکنواخت تولید می شوند،اما کپسول های 40 لیتری آلومینیومی به دلیل استفاده از فلز آلومینیوم در ساخت این دسته از سیلندرها ، دارای وزن سبک تر و توانایی مقابله بیشتر در برابر گازهای خورنده، سازگاری با محیط زیست و تحمل گاز با فشار کاری بیشتر است.

خرید کپسول 40 لیتری

کشورهای زیادی به تولید انبوه کپسول های 40 لیتری می پردازند از جمله کشور: کره، ژاپن، هند، آلمان و چین، این کشورها کپسول های ۴۰ لیتری را به صورت وارداتی به کشور ما عرضه می کنند. البته لازم به ذکر می باشد که کپسول های 40 لیتری ساخت داخل کشور دارای مرغوبیت و استاندارد های لازم هستند. خرید کپسول 40 لیتری ایرانی و خارجی از فراز گاز آراد صفاهان بدون محدویت می باشد.

قیمت شارژ کپسول 40 لیتری

کپسول های ۴۰ لیتری قابل شارژ هستند. شما می توانید بعد از اتمام گاز داخل کپسول آن را مجددا با گاز مربوطه شارژ نموده و از آن استفاده نمایید.قیمت شارژ کپسول 40 لیتری در مراکز مختلف متفاوت می باشد. شما میتوانید با نازل ترین قیمت ها شارژ کپسول 40 لیتری را به ما بسپارید.شرکت معتبر فراز گاز آراد صفاهان با برنامه ‌ریزی مناسب برای شارژ و جا به جایی سیلندر های 40 لیتری در کوتاه ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات می باشد.پس باراههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

قیمت کپسول 40 لیتری

قیمت کپسول 40 لیتری در بازار ایران بسته به رنگ و جنس آن متغیر می باشد. به این نوع کپسول ها ، کپسول های 40 کیلویی نیز می گویند. شرکت فراز گاز آراد صفاهان مرکز فروش کپسول های 40 لیتری می باشد.برای آگاهی از قیمت و خرید کپسول 40 لیتری به صورت عمده و تک با کارشناسان فروش شرکت فراز گاز آراد صفاهان در تماس باشید از طریق:  چت آنلاین سایت یا  ارسال فرم درخواست و یا با شماره (۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴) .