نوشته ها

کپسول 50 کیلویی آمونیاک

کپسول ۵۰ کیلویی آمونیاک- فروشگاه اینترنتی فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است. و اما مقاله امروز (کپسول 50 کیلویی آمونیاک).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

کپسول 50 کیلویی آمونیاک

کپسول های 50 کیلویی آمونیاک دارای وزن 55 کیلوگرم و ارتفاع 152 سانتی متر در دو نوع ایرانی و چینی در فروشگاه فراز گاز آراد صفاهان موجود می باشند. همچنین فشاری کاری و فشار تست این کپسول گاز به ترتیب برابر با 200 بار و 300 باراست. سیلندرهای 50 لیتری فولادی یک تیکه بدون درز و جوشکاری برای شارژ گازهای صنعتی و گازهای آزمایشگاهی و… به کاربرده می شوند.

جنس بدنه سیلندر50 کیلویی آمونیاک

برای نگهداری بسیاری از گازهای شیمیایی با فشارهای گوناگون، از فلزهای چون فولاد و آلومینیوم استفاده می شود. زیرا وزن سبک تر نسبت به فلزهای دیگر دارند و در برابر گازهای خورنده مقاوم تر هستند و تحمل گاز با فشار کاری بالا از دیگر مزایای این دوفلز می باشد.این سیلندر از جنس فولاد ساخته شده است که در برابر آسیب‌ها و ضربه هایی که به آن وارد می ‌شود استحکام خیلی زیادی دارد.

رنگ کپسول 50 کیلویی آمونیاک

رنگ سيلندرهاي گاز يکي از موارد بسيار مهم در شناخت راحت تر گاز داخل سيلندر و يا جلوگیری از خطرات احتمالي آن دارد.رنگ سيلندرهاي بسته به كاربري صنعتي، آزمايشگاهي و يا طبي متفاوت مي باشند. کپسول های 50 کیلویی آمونیاک در رنگ های مشکی و زرد موجود می باشند.

گاز آمونیاک

آمونیاک با فرمول شیمیایی NH3، ترکیبی از نیتروژن و هیدروژن است.گازی است بی رنگ، با مزهٔ فوق العاده تند و زننده که اشک‌آور و خفه کننده است.گازیست قابل اشتعال و حدود اشتعالش ۱۶ تا ۲۵ درصد حجمی گاز آمونیاک در هوا می‌باشد. حضور مواد نفتی و دیگر مواد قابل اشتعال ، خطر حریق را افزایش می‌دهند. گاز آمونیاک از هوا سبک تر بوده و به سهولت به مایع تبدیل می‌شود.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

خصوصیات گاز آمونیاک

  • نماد: NH3
  • چگالی: ۰٫۷۳ کیلوگرم بر متر مکعب
  • جرم مولی: 17.031 g/mol
  • دمای ذوب : −۷۷٫۷۳ درجه سلسیوس (−۱۰۷٫۹۱ درجه فارنهایت؛ ۱۹۵٫۴۲ کلوین)
  • دمای جوش: −۳۳٫۳۴ درجه سلسیوس (−۲۸٫۰۱ درجه فارنهایت؛ ۲۳۹٫۸۱ کلوین)
  • انحلال‌پذیری در آب: 47% (0 °C)،31% (25 °C)،28% (50 °C)[
  • اسیدی: (pKa) 32.5 (-33 °C)[۴] 10.5 (DMSO)
  • خاصیت بازی: (pKb) 4.75

کاربرد کپسول گاز آمونیاک

آمونیاک در کارخانه های یخ سازی ، در ساخت کودهای نیترات ، سولفات و فسفات آمونیوم ، تهیه اسید نیتریک ، دارو و مواد منفجره مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین بیشتر مواد منفجره صنعتی و نظامی متداول، حاوی نیتروژن است که آمونیاک به عنوان منبع اصلی نیتروژن در تولید آن هاست.و به عنوان یک عامل پردازش، در تولیدات قلیایی، نمک های آمونیوم، رنگ، دارو و نایلون به کار می رود.