نوشته ها

کپسول 40 لیتری هیدروژن

کپسول ۴۰ لیتری هیدروژن - فروشگاه فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده وپخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است.و اما مقاله امروز (کپسول40 لیتری هیدروژن).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

کپسول 40 لیتری هیدروژن

کپسول های 40 لیتری هیدروژن دارای وزن ۵۰ کیلوگرم و ارتفاع ۱۴۶ سانتی متر در دو نوع ایرانی و چینی در فروشگاه فراز گاز آراد صفاهان موجود می باشند. همچنین فشار کاری کپسول هیدروژن۴۰ لیتری ۱۵۰ بار و فشار آزمون آن ۲۵۰ باراست.  این کپسول ها مهم ترین سیلندر صنعتی و پزشکی می باشند و کاربرد فراوانی دارند. همچنین سیلندر های 40 لیتری هیدروژن قابل شارژ هستند. شما می توانید بعد از اتمام گاز داخل کپسول آن را مجددا با گاز مربوطه شارژ نموده و از آن استفاده نمایید.

جنس بدنه سیلندر 40 لیتری هیدروژن

برای نگهداری بسیاری از گازهای شیمیایی با فشارهای گوناگون، از فلزهای چون فولاد و آلومینیوم استفاده می شود. زیرا وزن سبک تر نسبت به فلزهای دیگر دارند و در برابر گازهای خورنده مقاومتر هستند و تحمل گاز با فشار کاری بالا از دیگر مزایای این دوفلز می باشد. سیلندر 40 لیتری هیدروژن از فولاد بدون درز و یک تکه از طریق شمش های فولادی با لایه‌ های مقطع کروی شکل که در گرمای زیاد و انعطاف زیادی ساخته شده اند و استحکام زیادی دارد.

رنگ کپسول 40 لیتری هیدروژن

رنگ سيلندرهاي گاز يکي از موارد بسيار مهم در شناخت راحت تر گاز داخل سيلندر و يا جلوگیری از خطرات احتمالي آن دارد.رنگ سيلندرهاي بسته به كاربري صنعتي، آزمايشگاهي و يا طبي متفاوت مي باشند. کپسول 40 لیتری هیدروژن قرمز برای امور صنعتی  بوده و در ازمایشگاه ها خاکستری با گلویی قرمز می باشد.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

کاربرد کپسول 40 لیتری هیدروژن

گاز هیدروژن در صنایع مختلفی همچون ساخت آلیاژ های فلزی، تولید شیشه تخت، صنایع الکترونیک و … کاربرد دارد. همچنین در صنایعی همچون نفت، تولید نیمه‌ هادی‌ها، هوافضا، تولید کود، جوشکاری، بازپخت و عملیات حرارت فلزی، داروسازی ، ژنراتورهای نیروگاهی ،ساخت آمونیاک و حمل نقل نیز استفاده می شود.