نوشته ها

کپسول 40 لیتری اکسیژن

کپسول ۴۰ لیتری اکسیژن - فروشگاه اینترنتی فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده وپخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی)، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است.و اما مقاله امروز (کپسول 40 لیتری اکسیژن).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

کپسول 40 لیتری اکسیژن

کپسول های ۴۰ لیتری اکسیژن دارای وزن ۵۰ کیلوگرم و ارتفاع ۱۴۶ سانتی متر در دو نوع ایرانی و چینی در فروشگاه فراز گاز آراد صفاهان موجود می باشند. همچنین فشار کاری سیلندر اکسیژن ۴۰ لیتری ۱۵۰ بار و فشار آزمون آن ۲۵۰ باراست.کپسول گاز ۴۰ لیتری مهم ترین سیلندر صنعتی و پزشکی میباشد و کاربرد فراوانی دارد.لازم به ذکر است که سیلندرهای ۴۰ لیتری اغلب در دو نوع کوتاه و بلند عرضه می شود که نوع بلند آن متداول تر است.

جنس بدنه سیلندر40 لیتری اکسیژن

برای نگهداری بسیاری از گازهای شیمیایی با فشارهای گوناگون، از فلزهای چون فولاد و آلومینیوم استفاده می شود. زیرا وزن سبک تر نسبت به فلزهای دیگر دارند و در برابر گازهای خورنده مقاوم تر هستند و تحمل گاز با فشار کاری بالا از دیگر مزایای این دوفلز می باشد.این سیلندر از جنس فولاد ساخته شده است که در برابر آسیب‌ها و ضربه هایی که به آن وارد می ‌شود استحکام خیلی زیادی دارد.

رنگ کپسول 40 لیتری اکسیژن

رنگ سيلندرهاي گاز يکي از موارد بسيار مهم در شناخت راحت تر گاز داخل سيلندر و يا جلوگیری از خطرات احتمالي آن دارد.رنگ سيلندرهاي بسته به كاربري صنعتي، آزمايشگاهي و يا طبي متفاوت مي باشند. کپسول اکسیژن 40 لیتری پزشکی به رنگ سفید است. اما سیلندر اکسیژن صنعتی آن به رنگ سیاه عرضه می‌شود.

گازاکسیژن

اکسیژن یکی از عناصر شیمیایی در جدول تناوبی است که نشان شیمیایی آن O، نافلزی بسیار واکنش‌پذیر وعاملی اکسید کننده که به آسانی موجب اکسید شدن عناصر و ترکیبات شیمیایی می‌شود. از نظر جرمی، پس از هیدروژن و هلیوم، اکسیژن سومین عنصر فراوان در کیهان است.این مولکول موجب تولید انرژی در فرایند سوختن، تنفس یاخته‌ای هوازی است. اغلب جرم تشکیل دهنده موجودات زنده متشکل از اکسیژن است.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

مشخصات گاز اکسیژن

  • نماد: O
  • عدد اتمی : 8
  • گروه : گاز نجی
  • نقطه ذوب -218.79 ˚C (معادل -361.82 ˚F)
  • نقطه جوش -182.95 ˚C (معادل -297.31 ˚F)
  • چگالی 1.4290 گرم در لیتر (در دمای 0 ˚C)

کاربرد کپسول40 لیتری اکسیژن

با اینکه اندازه و وزن این کپسول ها زیاد است اما به دلیل حجم گاز بیشتری که در خود جای می‌دهد بیشتر برای کاربردهای ثابت مورد استقبال قرار می‌گیرد. از کپسول اکسیژن 40 لیتری در بیمارستان ها، مراکز پزشکی حتی برای بیمارانی که در منزل وجود دارند استفاده می‌‌شود.کپسول اکسیژن 40 لیتری کاربردهای زیادی در بیمارستان ها جهت تنفس بیماران، در پروسه های صنعتی مانند ساخت فولاد ، صنعت جوش کاری و برش کاری ، تولید گازهای طبی و صنعتی ، ساختمان سازی و…دارد.