نوشته ها

کپسول 40 لیتری استیلن

کپسول ۴۰ لیتری استیلن - فروشگاه اینترنتی فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده وپخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است.و اما مقاله امروز (کپسول 40 لیتری استیلن).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

کپسول 40 لیتری استیلن

کپسول های ۴۰ لیتری استیلن دارای وزن 49 کیلوگرم و ارتفاع 1529 میلی متر در دو نوع ایرانی و چینی در فروشگاه فراز گاز آراد صفاهان موجود می باشند. همچنین فشاری کاری و فشار تست این کپسول گاز به ترتیب برابر با 20 بار و 60 باراست. کپسول گاز ۴۰ لیتری مهم ترین سیلندر صنعتی و پزشکی می باشد و کاربرد فراوانی دارد. لازم به ذکر است که سیلندرهای ۴۰ لیتری اغلب در نوع کوتاه آن عرضه می شود.

جنس بدنه سیلندر 40 لیتری استیلن

برای نگهداری بسیاری از گازهای شیمیایی با فشارهای گوناگون، از فلزهای چون فولاد و آلومینیوم استفاده می شود. زیرا وزن سبک تر نسبت به فلزهای دیگر دارند و در برابر گازهای خورنده مقاوم تر هستند و تحمل گاز با فشار کاری بالا از دیگر مزایای این دوفلز می باشد.این سیلندر از جنس فولاد ساخته شده است که در برابر آسیب‌ها و ضربه هایی که به آن وارد می ‌شود استحکام خیلی زیادی دارد.

رنگ کپسول 40 لیتری استیلن

رنگ سيلندرهاي گاز يکي از موارد بسيار مهم در شناخت راحت تر گاز داخل سيلندر و يا جلوگیری از خطرات احتمالي آن دارد.رنگ سيلندرهاي بسته به كاربري صنعتي، آزمايشگاهي و يا طبي متفاوت مي باشند. رنگ صنعتی کپسول چهل لیتری هلیوم به رنگ زرد و رنگ آزمایشگاهی آن قرمز تیره است.

گاز استیلن

یک گاز بی رنگ قابل اشتعال است . گاز استیلن خالص بدون بو است. اما، گاز استیلن تجاری به دلیل داشتن نا خالصی بوی شبیه سیر دارد ومخلوط گاز استیلن و هوا بسیار بسار خطرناک وقابل انفجار است . بنابراین آن را به صورت محلول در استون و به همراه مواد متخلخل ذخیره و حمل میکنند..گاز استیلن از اجزای تشکیل دهنده بسیاری از مواد شیمیایی و پلاستیک است و نیز به عنوان سوخت برای جوشکاری و دستگاه برش فلزی استفاده می شود.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

مشخصات گاز استیلن

نماد اتمی : C2H2

نقطه جوش : -81°C

زن مولکولی:26.04 g/mole

فرمول مولکولی:  C2H2

نقطه ذوب:81-

دمای بحرانی:35.3-

غلظت بخار:0.907

حجم مخصوص:14.705

چگالی بخار:0.0691

کاربرد کپسول گاز استیلن

گاز استیلن در برشکاری، جوشکاری و مصارف سوختی کاربرد زیادی دارد. گاز استیلن گاز سوختنی مناسب برای انواع لحیم کاری، جوشکاری، برش حرارتی وحرارت شعله است. از گاز استیلن نیز برای تولید پلاستیک ,نایلون و پلی استر , عملیات حرارتی شیشه استفاده می شود. همچنین برای تولید تجاری انواع محصولات صنعتی و مصرفی مانند استالدئید، نئوپرن لاستیک مصنوعی، رنگ های پایه آب، پارچه و کف وینیل، حلال های تمیز کننده خشک و اسپری های حشره کش آئروسل استفاده می شود.