نوشته ها

کپسول 40 لیتری آرگون

کپسول 40 لیتری آرگون - فروشگاه اینترنتی فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده وپخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است.و اما مقاله امروز (کپسول 40 لیتری آرگون).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

کپسول 40 لیتری آرگون

کپسول های ۴۰ لیتری آرگون دارای وزن ۵۰ کیلوگرم و دارای ارتفاع ۱۴۶ سانتی متر  و در دو نوع چینی وایرانی و در فروشگاه فراز گاز آراد صفاهان موجود می باشد. فشار کاری سیلندر آرگون ۴۰ لیتری ۱۵۰ بار و فشار آزمون آن ۲۵۰ بار می باشد.کپسول گاز ۴۰ لیتری چینی مهم ترین سیلندر صنعتی و پزشکی می باشد و کاربرد فراوانی دارد.لازم به ذکر است که سیلندرهای ۴۰ لیتری فولادی اغلب در دو نوع کوتاه و بلند عرضه می شود که نوع بلند آن متداول تر است.

جنس بدنه سیلندر40 لیتری آرگون

برای نگهداری بسیاری از گازهای شیمیایی با فشارهای گوناگون، از فلزهای چون فولاد و آلومینیوم استفاده می شود. زیرا وزن سبک تر نسبت به فلزهای دیگر دارند و در برابر گازهای خورنده مقاوم تر هستند و تحمل گاز با فشار کاری بالا از دیگر مزایای این دوفلز می باشد. این سیلندر از جنس فولاد ساخته شده است که در برابر آسیب‌ها و ضربه هایی که به آن وارد می ‌شود استحکام خیلی زیادی دارد.

رنگ کپسول 40 لیتری آرگون

رنگ سيلندرهاي گاز يکي از موارد بسيار مهم در شناخت راحت تر گاز داخل سيلندر و يا جلوگیری از خطرات احتمالي آن دارد.رنگ سيلندرهاي بسته به كاربري صنعتي، آزمايشگاهي و يا طبي متفاوت مي باشند. کپسول گاز آرگون با فرمول Ar برای کاربردهای صنعتی در رنگ آبی و برای کاربردهای آزمایشگاهی در رنگ های آبی و سبزتیره موجود می باشد.

گاز آرگون

آرگون با علامت اختصاری Ar در جدول عناصر دارای عدد اتمی ۱۸ است. این عنصر در گروه (گازهای نجیب) قرار دارد. از این رو، هیچ ترکیبی از آن به صورت طبیعی وجود ندارد. گاز آرگون در هواکره(اتمسفر) زمین تا حدود ۱٪ موجود است. بیشتر این حجم آرگون، آرگون-۴۰ است که از واپاشی پتاسیم-۴۰ در جو بر اثر پرتوهای کیهانی تولید شده‌است.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

مشخصات گاز آرگون

  • نماد: Ar
  • عدد اتمی: ۱۸
  • گروه : گاز نجی
  • دوره :دوره 3
  • بلوک بلوک-p
  • نقطه ذوب 83.81 کلوین ​(−189.34 سانتی‌گراد ​)
  • نقطه جوش 87.302 کلوین ​(−185.848 سانتی‌گراد ​)
  • چگالی(در STP) 1.784 گرم/لیتر
  • ظرفیت حرارتی مولی 20.85[۳] ژول بر (مول در کلوین)

کاربرد کپسول 40 لیتری آرگون

استفاده از این کپسول به صنعتگران کمک می کند تا کارها بهتر انجام شود. البته علاوه بر صنعت گران افرادی هم که در جوشکاری مشغول به کار هستند به کپسول آرگون 40 لیتری نیاز پیدا می کنند. می توانیم بگوییم اصلی ترین کاربرد این گاز در جوشکاری است اما کاربردهای فراوانی در پرکردن حباب های لامپ ها و پنجره‌های دوجداره، تصفیه زیرکنیوم و خودرو سازی دارد و در عمل های جراحی نیز مورد استفاده قرار می گیرد که امروزه به آن سیستم آرگون پلاسما گفته می شود.