نوشته ها

کپسول گازهای صنعتی

کپسول گازهای صنعتی - فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. همچنین اقداماتی نظیر تست سیلندرهای گاز، آزمون های دوره ای، آنالیز گازهای خالص و ترکیبی و … در لیست خدمات این مجموعه جای گرفته است. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است. و اما مقاله امروز (کپسول گازهای صنعتی).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

گازهای صنعتی چیست؟

گازهای صنعتی ترکیبات شیمیایی گازی شکلی هستند که در صنایع مختلف کاربرد دارد. بخشی از این گازها در هوای تنفسی وجود داشته و در نتیجه از طریق جداسازی از هوا تولید می‌شوند. بخش دیگری از این گازها از گاز طبیعی یا خروجی‌های گازی چاه‌های نفتی تهیه می‌شوند و برخی دیگر با فرآوری در واحدهای ویژه تولید می‌شوند.

کپسول گازهای صنعتی چیست؟

کپسول گاز صنعتی حاوی گازهای صنعتی تحت فشار می باشد. این کپسول ها از آلومینیوم و فولاد بسیار مقوام ساخته شده است. برای هر کپسول با توجه به محتویات آن رنگ مخصوصی در نظر گرفته شده است تا قابل شناسایی باشند.

انواع گازهای صنعتی:

  • گاز اکسیژن
  • گاز نیتروژن
  • گاز هیدوژن
  • گاز هلیوم
  • گاز آرگون
  • گاز متان
  • گاز دی اکسید کربن
  • گاز کریپتون

کاربرد کپسول گازهای صنعتی:

کپسول های گاز صنعتی در صنایع مختلف از جمله نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاه‌ها، صنایع شیمیایی و دارویی، صنایع فولاد، صنایع غذایی و صنایع هسته‌ای، کاربرد دارد. گازهای صنعتی به دلیل استفاده ی بالا در صنایع به تولید انبوه رسیده است برای اینکه وجود گاز های صنعتی برای تولید و صنعت ضروری است و در اثر نبود و یا کمبود این گازها ممکن است چرخ صنایع از کار بایستد.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم هنگام خرید کپسول گازهای صنعتی:

هنگام خرید کپسول های گاز صنعتی باید بدانیم که این کپسول ساخت کدام کشور است و وزن کپسول چقدر می باشد . جنس بدنه کپسول از چه آلیاژی ساخته شده است و رنگ آن مطابق با محتویات درون کپسول باشد. هچنین اطلاع از ارتفاع کپسول ، قطر بدنه و فشار کاری آن مهم است تا بتنوانیم بهترین کپسول را برای گاز صنعتی مورد نظرمان انتخاب کنیم.

قیمت کپسول گازهای صنعتی:

به دلیل مصرف گازهای صنعتی در جهان، خرید و فروش این گازهای باارزش هم به عنوان یک صنعت درآمده است. بسیاری از کارخانه ها تنها برای خالص سازی و تولید گازهای صنعتی ایجاد شده اند و اقدام به تولیدات گسترده ی این گازها در انواع مختلف نموده اند. کپسول گازهای صنعتی با خلوص های متفاوت و همچنین در مقادیر مختلف عرضه می گردند. ین گاز های صنعتی را در کپسول هایی با اندازه ی ۱۰ تا ۴۰ لیتری و حتی بعضی شرکت ها با اندازه ی ۱ لیتری هم عرضه می نمایند. برای اطلاع از قیمت کپسول گازهای صنعتی با کارشناسان فروش شرکت فراز گاز آراد صفاهان در تماس باشید: از طریق چت آنلاین – ارسال فرم درخواست و یا با شماره  ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴