نوشته ها

خرید کپسول هلیوم یک بار مصرف

کپسول هلیوم یکبار مصرف-شرکت فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده وپخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است.و اما مقاله امروز (خریدکپسول هلیوم یک بار مصرف).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

خرید کپسول هلیوم یک بار مصرف

گاز هلیوم جزء گازهای نایاب و گران می باشد. که به دلیل سبک و بی خطر بودن جهت بالا رفتن بادکنک هلیومی و بالن ها استفاده می شود. کپسول هلیوم یکبار مصرف برای تزیین تولد با بادکنک بسیار مناسب می باشند. این محصول ساخت کشور ایتالیاست و یک برند اروپایی می باشد. اگر نمی خواهید پول گزافی برای بادکنک آرایی بدهید و خودتان سلیقه و هنر به خرج بدهید می توانید با خرید یک کپسول هلیوم یکبار مصرف 2 لیتری حدود 20 بادکنک هلیومی پر کنید.

با کپسول گاز هلیوم چه تعداد بادکنک می توان باد کرد؟

  • کپسول هلیوم بادکنکی 2 لیتری 100 بار : 28 عدد بادکنک
  • کپسول 5 لیتری 100 بار : 71 عدد بادکنک
  • کپسول10 لیتری 100 بار : 142 عدد بادکنک
  • کپسول 50 لیتری 200 بار : 1428 عدد بادکنک

کپسول های فوق یکبارمصرف بوده و پس از استفاده به ضایعاتی ها فروخته می شود. این نوع از کپسول های یکبار مصرف هلیوم برای مشتریانی که تعداد بادکنک مورد استفاده آنها 50 عدد می باشد، مقرون بصرفه است. و نیاز به دادن کرایه حمل و نقل و بازگشت کپسول نیست، به همین دلیل استقبال خوبی از این نوع کپسول ها شده است. برای مثال یک بادکنک باب اسفنجی که مورد علاقه کودکان است را می توان با استفاده از این گاز در بالاترین نقطه منزل به تصویر کشید.

مزایای استفاده از کپسول هلیوم یکبار مصرف

  1. پر کردن تعداد 30 و 50 بادکنک
  2. بدون نیاز به رگلاتور
  3. استفاده آسان
  4. بی خطر
  5. غیر قابل اشتعال
  6. خرید مستقیم
  7. قیمت مناسب

کپسول هلیوم بادکنکی به دو صورت یکبارمصرف و قابل شارژ وارد خواهد شد. در نوع یکبار مصرف دیگر نیاز به بازگشت مخزن نخواهید داشت. ولی بصرفه است از نوع شارژی استفاده نمایید.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

شارژ کپسول هلیوم

گاز هلیوم در سیلندر های فولادی شارژ می شود. در زمان واردات مخازن 50 لیتری قهوه ای رنگ نو به کشور وارد خواهد شد. شارژ کپسول هلیوم در واقع از سایز 50 لیتری به موارد دیگر صورت می گیرد. اگر حجم کم همچون 10 لیتر هلیوم نیاز داشته باشید. از سایز بزرگتر به سیلندر کوچکتر که اغلب سفید رنگ ، منتقل می گردد. در صورتی که حجم 50 لیتر مد نظر باشد. که خود سیلندر با گاز تحویل داده می شود.

رگلاتور کپسول هلیوم

رگلاتور کپسول هلیوم جهت پر کردن بادکنک به صورت سریع و آسان. از این وسیله جهت خالی کردن گاز درون کپسول به بادکنک می باشد. پس از خم کردن قسمت لاستیکی رگلاتور به سمت پایین یا بالا; گاز از درون کپسول خارج میشود و شما بادکنک خود را پر می کنید. رگلاتور پس از فروش، پس گرفته نمیشود.پس از اتمام کار، حتما شیر را ببندید، نازل را باز کنید و پیچ کوچک پلاستیکی را مجددا سر کپسول نصب کنید تا گاز از درون کپسول خارج نشود.

نحوه استفاده از کپسول یکبار مصرف هلیوم :

  • سری مخصوص را روی نازل خروجی نصب کنید و پس از نصب، دستگیره را به سمت پایین فشار دهید.
  • این محصول دارای 2 سری مخصوص برای بادکردن بادکنک های فویلی و بادکنک های لاتکسی می باشد.
  • به موارد ذکر شده روی کپسول دقت نمایید.
  • گاز این کپسول هلیوم بوده و تحت تست آتشگیری قرارگرفته است که نتیجه آن منفی بوده است.
  • همانطور که روی کپسول نوشته شده است، برای تغییر صدا گاز را نبلعید و درون شش های خود فرونبرید.

قیمت کپسول هلیوم بادکنی

 شرکت فراز گاز آراد صفاهان مرکز فروش کپسول های هلیوم بادکنکی می باشد.برای آگاهی از قیمت کپسول های هلیوم بادکنی به صورت عمده و تک با کارشناسان فروش شرکت فراز گاز آراد صفاهان در تماس باشید از طریق:  چت آنلاین سایت یا  ارسال فرم درخواست و یا با شماره (۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴) .