نوشته ها

چرخ حمل کپسول اکسیژن یا سیلندر گاز

چرخ حمل کپسول اکسیژن یا سیلندر گاز

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده وپخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است.مقاله امروز (چرخ حمل کپسول اکسیژن یا سیلندر گاز)

فروش کپسول های گاز شرکت فراز گاز آراد صفاهان

چرخ حمل کپسول اکسیژن یا سیلندر گاز

چرخ حمل سیلندر

برای جابجایی کپسول گاز در محیط های صنعتی و بیمارستان ها و تسریع بخشیدن در وقت از چرخ حمل سیلندراستفاده می شود.چرخ حمل سیلندر با توجه به تعداد سیلندر گاز و اندازه سیلندر ها متفاوت می باشد . چرخ حمل سیلندر برای سیلندر 10 لیتری ،20 لیتری ، 40 لیتری . 50 لیتری طراحی می شود.این مورد بستگی به سایز سیلندر مورد استفاده شما می باشد.

روش ساخت چرخ حمل سیلندر

برای ساخت چرخ حمل کپسول اکسیژن یا سیلندر گاز یا هر دو باهم از لوله های قوی فلزی استفاده می شود و قطر لوله استفاده شده در ساخت متفاوت است . هر چه این قطر بیشتر باشد ، استقامت چرخ بالاتر رفته و عمر بیشتری را به خود اختصاص میدهد.
وهمچنین در ساخت بعضی از چرخ های حمل سیلندر از لوله های بیشتری استفاده می شود ، این کار در استقامت تاثیر دارد و این امر اثر مستقیمی  روی قیمت خواهد داشت.،بر روی کفی چرخ حمل زیرهای گردی شکلقرار داده می شود تا سیلندر ها در اثر حرکت، از چرخ خارج نشوند. . چرخ هایی که برای ساخت چرخ حمل سیلندر استفاده می شود باید از نظر اندازه و تحمل وزن سیلندر استاندارد باشد .

انواع چرخ حمل کپسول گاز

چرخ حمل سیلندر انواع مختلفی دارند و با توجه به تعداد سیلندر گاز و اندازه سیلندر ها به دو دسته تقسیم می شود:

1) چرخ حمل سیلندر تک:

چرخ حمل تک برای جابجا کردن یک عدد کپسول استفاده خواهد شد و در سایز های مختلف مطابق با سیلندر موجود می باشد.سایز های استفاده شده در ساخت چرخ بر اساس 10 و 40 لیتری می باشد.این محصول از لوله های تو خالی با ضخامت مناسب ساخته خواهند شد تا علاوه بر اینکه بتوانند وزن مخزن را تحمل نمایند ، حمل و نقل آسانی داشته باشند.معمولا در پایین چرخ از کفی استفاده میشود و تعداد لاستیک در هر طرف آن یک عدد می باشد.

2) چرخ حمل سیلندر دوقلو:

چرخ سیلندر دو قلو با استقامت بالا جهت جابجایی دو کپسول اکسیژن و کپسول گاز مورد استفاده قرار می گیرد. این گاری بیشتر در موارد جوشکاری و برشکاری هوا گاز جهت جابجایی مورد استفاده قرار می گیرد.چرخ های این محصول به صورت تک عددی می باشد و در صورت سفارش از سه چرخ استفاده خواهد شد. برای مهار کردن سیلندر گاز بر روی چرخ حمل سیلندر از مهار کننده جهت جلوگیری از افتادن سیلندر گاز استفاده می شود .

قیمت و خرید چرخ حمل کپسول اکسیژن

همانطور که اشاره کردیم چرخ حمل سیلندر انواع مختلفی دارند ،برندهای خاصی در این خصوص وجود ندارد. اما نحوه ساخت و کیفیت در زمان خرید این محصول مورد توجه قرار می گیرد.قیمت چرخ کپسول ها با توجه به تعداد کپسول قابل حمل. چرخ حمل کپسول تک و دوقلو ،میزان لوله بکار رفته در ساخت چرخ و همچنین قطر لوله بکار رفته متغیر هستند.