نوشته ها

قیمت سیلندر 40 لیتری ایرانی

خرید کپسول 40 لیتری ایرانی -فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر 40 لیتری، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک و شیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است.قیمت سیلندر 40 لیتری ایرانی

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

فروش کپسول های گاز شرکت فراز گاز آراد

کپسول 40 لیتری ایرانی

کپسول 40 لیتری ایرانی در ایران توسط کارخانه و متخصصین ایرانی در حال تولید می باشد. سیلندر 40 لیتری ایرانی برخلاف نوع چینی از ویژگی های برتری برخوردار است.وزن کم، قد کوتاه، قیمت مناسب، تولید ایران،فروشنده فراز گاز آراد صفاهان

مشخصات فنی سیلندر 40 لیتری ایرانی

  1. فشار کاری کپسول گاز 40 لیتری : 150 و 200 بار
  2. فشار آزمون کپسول گاز 40 لیتری : 250 و 300 بار
  3. استاندارد کپسول گاز 40 لیتری : ISO8909
  4. وزن کپسول گاز 40 لیتری : 43 کیلو گرم
  5. استاندارد شیر کپسول گاز 40 لیتری : DIN6 , BS3
  6. جنس کپسول : لوله های استیل بدون درز فولادی
  7. تست دورهای کپسول گاز 40 لیتری : 5 سال یکبار
  8. ضخامت بدنه کپسول گاز 40 لیتری : 5.8 میلیمتر

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

مواد سازنده کپسول 40 لیتری ایرانی

کپسول های 40 لیتری ایرانی  از لوله های استیل بدون درز از فولاد با کیفیت عالی ساخته شده اند که از طریق آزمایشات و کنترل های لازم که دارای خواص متالورژیکی لازم از گریدهای مختلف (مانند منگنز فولاد ، کروم – مولی استیل) هستند مورد آزمایش قرار می گیرند.

خرید کپسول های  40 لیتری ایرانی

کپسول های 40 لیتری ساخت داخل کشور دارای مرغوبیت و استاندارد های لازم هستند .شرکت فراز گاز آراد صفاهان توزیع کننده کپسول و یا سیلندرهای 40 لیتری ایرانی می باشد.

  1. کپسول 40 لیتری اکسیژن ایرانی
  2. سیلندر 40 لیتری آرگون ایرانی
  3. سیلندر 40 لیتری نیتروژن ایرانی
  4. کپسول 40 لیتری CO2 ایرانی
  5. سیلندر 40 لیتری هلیوم ایرانی
  6. سیلندر 40 لیتری دست دوم ایرانی

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

قیمت شارژ کپسول 40 لیتری ایرانی

کپسول های ۴۰ لیتری ایرانی قابل شارژ هستند. می توانید بعد از اتمام گاز داخل کپسول آن را مجددا با گاز مربوطه شارژ نموده و از آن استفاده نمایید.قیمت شارژ کپسول 40 لیتری ایرانی در مراکز مختلف متفاوت می باشد. شما میتوانید با نازل ترین قیمت ها شارژ کپسول 40 لیتری ایرانی را به ما بسپارید.شرکت معتبر فراز گاز آراد صفاهان با برنامه ‌ریزی مناسب برای شارژ و جا به جایی سیلندر های 40 لیتری در کوتاه ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات می باشد.پس باراههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

قیمت کپسول 40 لیتری ایرانی

قیمت کپسول 40 لیتری ایرانی  در بازار بسته به رنگ و جنس آن متغیر می باشد. به این نوع کپسول ها ، کپسول های 40 کیلویی نیز می گویند. شرکت فراز گاز آراد صفاهان مرکز فروش کپسول های 40 لیتری ایرانی می باشد.برای آگاهی از قیمت و خرید کپسول 40 لیتری  ایرانی به صورت عمده و تک با کارشناسان فروش شرکت فراز گاز آراد صفاهان در تماس باشید از طریق:  چت آنلاین سایت یا  ارسال فرم درخواست و یا با شماره (۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴) .