نوشته ها

فروش کپسول اکسیژن دست دوم

فروش کپسول اکسیژن دست دوم -فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است.و اما مقاله امروز (فروش کپسول اکسیژن دست دوم).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

کپسول دست دوم و کارکرده

وقتی که شما برای اولین بار یک کپسول اکسیژن را بخرید و از اکسیژن داخل آن استفاده کنید و بارها با توجه به نیاز، آن را شارژ کنید و مجددا استفاده کنید، این کپسول در دسته کپسول های دست دوم قرار می گیرد. استفاده ی مکرر از کپسول کم کم آن را فرسوده می کند. در بعضی موارد مجبور به خرید کپسول اکسیژن دست دوم هستیم ، هرچند از هر زاویه که بنگریم کپسول اکسیژن نو قابل قیاس با کپسول کار کرده نیست اما هنگام خرید باید نکاتی را مد نظر داشته باشید که این نکات در ادامه برای شما ذکر می شود.

کپسول اکسیژن دست دوم

یکی از گازهای پرمصرف که در سیلندرهای دست دوم به فروش می رسد، کپسول اکسیژن است.کپسول اکسیژن هم برای مصارف صنعتی هم در صنعت آزمایشگاهی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.کپسول اکسیژن دست دوم از این جهت خرید و فروش میشود که سیلندر ها دارای تاریخ مصرف زیادی هستند و برخی مصرف کنندگان از جمله کارخانه بعد از خرید و اتمام پروژه اقدام به فروش کپسول خواهند نمود.یا برخی از افراد توانایی تنفس طبیعی ندارند، بنابراین باید از کپسول یا سیلندر اکسیژن در خانه استفاده کنند و برای صرف هزینه کمتر اقدام به خرید سیلندر دست دوم می نمایند.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

خرید کپسول اکسیژن دست دوم

کپسول های کارکرده یا استوک به دلیل استفاده های مکرر ممکن است آسیب هایی دیده باشد. و در صورت کلی گاز های مایع به مراتب خوردگی بیشتر از گاز معمولی داشته و در نتیجه عمر کپسول هایی که برای گاز مایع مصرف می‌شوند از گاز های معمولی کمتر است. در صورتی که شما هم به دنبال سیلندر دست دوم هستید باید توجه داشته باشید که کپسول از لحاظ ظاهری دارای جوش زدگی ، فرورفتگی ، ساییدگی و … نباشد. در صورت عدم وجود اطلاعاتی همچون وزن، حجم، سال ساخت،و .. بر روی بدنه سیلندر می بایست از خرید آن خودداری کنید.

قیمت کپسول اکسیژن دست دوم

در حالت کلی ارزش گذاری و تعیین قیمت کپسول اکسیژن دست دوم به عوامل متعددی بستگی دارد. قیمت روز کپسول اکسیژن، حجم سیلندر ، جنس بدنه محصول ، ایرانی یا وارداتی بودن سیلندر اکسیژن و … از عوامل مهمی هستند که در تعیین قیمت کپسول اکسیژن دست دوم تاثیر گذار می باشند.فشار کاری کپسول های کارکرده کمتر از کپسول های نو می باشد و گاز اکسیژن درون آن زود تر از کپسول های نو تمام می شود ،کپسول اکسیژن دست دوم را می توانید از وب سایت های مختلفی که اقدام به فروش این محصولات می کنند خریداری کنید.