نوشته ها

شارژ گاز هیدروژن | شارژ کپسول هیدروژن | قیمت گاز هیدروژن

شارژ گاز هیدروژن - شارژ کپسول هیدروژن - قیمت گاز هیدروژن - فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است. و اما مقاله امروز (شارژ گاز هیدروژن | شارژ کپسول هیدروژن | قیمت گاز هیدروژن).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

گاز هیدروژن چیست؟

هیدروژن، گازی بی‌رنگ،‌ بی‌بو و بدون مزه است که بیشترین فراوانی را در بین عناصر روی زمین دارد. این عنصر از نظر جرم اتمی به عنوان سبک‌ترین عنصر شناخته می‌شود که اتم آن شامل یک پروتون و یک الکترون و فاقد نوترون است. این عنصر را می‌توان در همه‌جا پیدا کرد. در آب، چربی‌ها، نفت خام، هیدروکربن‌ها، اسیدهای چرب، کربوکسیلیک اسیدها، شکر، آمونیاک، هیدروژن پراکسید و بسیاری از مواد دیگر، ردی از هیدروژن یافت می‌شود.

شارژ گاز هیدروژن

شارژ گاز هیدروژن در سیلندر 5,10,20,40,50 لیتری با فشار 150 الی 200 بار شارژ می شود.سیلندرهای نگهداری هیدروژن خلوص بالا باید در مکانی خنک و همچنین دارای تهویه مناسب و بدور از هرگونه مواد قلیایی و اسید قرار گیرد.سیلندر ها حتما باید دارای کلاهک باشد و در محل خود ثابت گردد.دمای خود احتراقی هیدروژن 399 درجه می باشد.در برابر مواد اکسید کننده به شدت نگهداری شود.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

قیمت شارژ کپسول هیدروژن

کپسول هیدروژن از جمله سیلندرهای بدون درز می باشد که بار فشار ۱۵۰ و ۲۰۰ بار شارژ می شود.شیر کپسول هیدروژن چپگرد بود و از حساسیت بالایی برخوردار است. هیدروژن گازی بسیار آتشزا میباشد و باعث تسریع در سوختن مواد می شود.برای استفاده کپسول هیدروژن حتما از تجهیزات تقلیل فشار استفاده شود و بعد از هر استفاده شیر حتما بسته شود.برای اطلاع از قیمت شارژ کپسول هیدورژن با راههای ارتباطی زیر باما در تماس باشید.

قیمت گاز هیدروژن

از مهم ترین کاربردهای گاز هیدروژن: سنتز صنعتی آمونیاک، هیدروژن دار کردن روغن‌ها و چربی‌های خوراکی، جوشکاری و برش‌کاری فلزها، صنعت متالورژی، جلوگیری از اکسایش فلزها است.شرکت فراز گاز آراد صفاهان وارد کننده و توزیع کننده کپسول هیدروژن قابل شارژ، برای کارخانجات و صنایع در بازار ایران می باشد. جهت اطلاع بیشتر و هماهنگی های لازم از طریق: چت آنلاین در سایت یا ارسال فرم درخواست از سایت و یا با شماره (۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴) با کارشناسان ما در تماس باشید.