نوشته ها

شارژ گاز نیتروژن | شارژ کپسول نیتروژن | قیمت گاز نیتروژن

شارژ گاز نیتروژن - شارژ کپسول نیتروژن - قیمت گاز نیتروژن -فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. همچنین اقداماتی نظیر تست سیلندرهای گاز، آزمون های دوره ای، آنالیز گازهای خالص و ترکیبی و … در لیست خدمات این مجموعه جای گرفته است.و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است. و اما مقاله امروز (شارژ گاز نیتروژن).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

گاز نیتروژن

گاز نیتروژن، نوعی گاز صنعتی است که از طریق تقطیر جزء به جزء هوای مایع به تولید می‌رسد. فناوری‌هایی که نیتروژن را از هوا جدا می‌کنند شامل روش‌هایی به نام «فرآیند جذبی تحت فشار»‌ (Pressure Swing Adsorption) و «جدایش غشایی» (Membrane Separation) هستند. علاوه بر این، نیتروژن تجاری معمولا «محصول فرعی» (by-Product) تغلیظ اکسیژن است که به هنگام فرآوری هوا جهت تهیه فولاد تولید می‌شود.

شارژ گاز نیتروژن

بعد از تولید نیتروژن و گذشتن از پروسه خالص سازی که بسته به نیز مشتری یا استاندارهای تعریف شده توسط کارخانه صورت میگیرد، به صورت مایع در تانک های دوجداره ذخیره و توزیع می شود.و بعد از عبور از مبدل های حرارتی و تبخیر کننده هایی که برای این منظور تعبیه شده چه در داخل دستگاه چه در بیرون از دستگاه این مایع تبدیل به گاز میشود و در سیلندرهای مخصوص این کار شارژ میشود ,کپسول نیتروژن می تواند 1 لیتری، 2 لیتری، 5 لیتری، 10 لیتری، 20 لیتری، 40 لیتری، 50 لیتری، 68 لیتری و یا 80 لیتری باشد.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

قیمت شارژ کپسول نیتروژن

قیمت شارژ کپسول نیتروژن به طور مستقیم با حجم آن در ارتباط است. همچنین فشارگاز به فشار مورد نظر آن سیلندر عددی بین ۱۳۵ تا ۱۵۰ بار(bar) است که شما میتوانید شارژ کپسول نیتروژن را انجام دهید. امکان شارژ فشارهای بالاتر هم وجود دارد که نکته ی مهم این است که سیلندر قابلیت این شارژ را داشته باشدبرای محاسبه هزینه لازم برای شارژ سیلندر باید حجم کپسول و قیمت شارژ هر لیتر گاز نیتروژن را مشخص کرد. به این ترتیب با انجام یک محاسبه بسیار ساده می توانید قیمت شارژ کپسول ازت را به دست آورید.

قیمت گاز نیتروژن

شرکت فراز گاز آراد صفاهان مرکز فروش و شارژ سیلندر گاز نیتروژن می باشد.برای آگاهی از قیمت گاز نیتروژن و همچنین شارژ سیلندر نیتروژن با کارشناسان فروش شرکت فراز گاز آراد صفاهان از طریق: از طریق: چت آنلاین در سایت یا ارسال فرم درخواست از سایت و یا با شماره (۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴) در تماس باشید.