نوشته ها

شارژ گاز استیلن | شارژ کپسول استیلن | قیمت گاز استیلن

شارژ گاز استیلن - شارژ کپسول استیلن - قیمت گاز استیلن- فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. همچنین اقداماتی نظیر تست سیلندرهای گاز، آزمون های دوره ای، آنالیز گازهای خالص و ترکیبی و … در لیست خدمات این مجموعه جای گرفته است.و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است. و اما مقاله امروز (شارژ گاز استیلن).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

گاز استیلن چیست؟

یک گاز بی رنگ قابل اشتعال است. گاز استیلن خالص بدون بو است. اما، گاز استیلن تجاری به دلیل داشتن نا خالصی بوی شبیه سیر دارد ومخلوط گاز استیلن و هوا بسیار بسار خطرناک وقابل انفجار است. بنابراین آن را به صورت محلول در استون و به همراه مواد متخلخل ذخیره و حمل می کنند.گاز استیلن از اجزای تشکیل دهنده بسیاری از مواد شیمیایی و پلاستیک است و نیز به عنوان سوخت برای جوشکاری و دستگاه برش فلزی استفاده می شود.

شارژ گاز استیلن

شارژ گاز استیلن با خلوص بالا به همراه هوای فشرده و یا نیتروز اکساید به عنوان سوخت برای شعله دستگاه جذب اتمی مورد استفاده قرار می گیرد. در آزمایشگاه های آب، خاک، غذا و مراکز تحقیقاتی بیولوژیکی نیز کاربرد دارد. کیفیت و خلوص گاز تاثیر مستقیم روی نتیجه آزمایش ها خواهد داشت. بر اثر احتراق این گاز با اکسیژن، شعله ای با دمای بیش از 3300 درجه سانتی گراد ایجاد می شود که به خوبی می تواند در جوشکاری و برش فلزات، از جمله آهن و فولاد ، مورد استفاده قرار بگیرد.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

قیمت شارژ کپسول استیلن

رنگ کپسول گاز استیلن در گرید صنعتی زرد رنگ بوده و در گرید آزمایشگاهی قهوه ای مایل به قرمز (مارون) است. مخازن این گاز از نوع تحت فشار است و به هیچ عنوان نباید سوراخ شده و یا در مجاورت جرقه و حرارت قرار بگیرد. همچنین باید از آن به صورت عمودی استفاده شود تا استون موجود در سیلندر خارج نشود. کپسول استیلن را در محیط های خنک و دارای تهویه مناسب نگهداری نمایید. از مجاورت آن با هرگونه مواد با خاصیت اسیدی یا قلیایی بالا جدا بپرهیزید. مواد اکسیدکننده نیز تا حد امکان از این کپسول گاز دور نگهداشته شود.برای اطلاع از قیمت شارژ کپسول استیلن با راههای ارتباطی زیر باما در تماس باشید.

قیمت گاز استیلن

شارژ کسپول استیلن تحویل فوری در سایز های 7 پوندی و 12 پوندی یا همان 40 لیتری انجام می گردد. قیمت گاز استیلن بر اساس حجم و ظرفیت کپسول ها و نحوه دریافت آن تعیین می گردد. شرکت فراز گاز آراد صفاهان وارد کننده و توزیع کننده کپسول استیلن قابل شارژ، برای کارخانجات و صنایع در بازار ایران می باشد.برای دریافت قیمت شارژ کپسول استیلن از طریق: چت آنلاین در سایت یا ارسال فرم درخواست از سایت و یا با شماره (۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴) با کارشناسان ما در تماس باشید.