نوشته ها

شارژ کپسول اکسیژن 10 لیتری

شارژ کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری در شرکت فراز گاز راد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. همچنین اقداماتی نظیر تست سیلندرهای گاز، آزمون های دوره ای، آنالیز گازهای خالص و ترکیبی و … در لیست خدمات این مجموعه جای گرفته است.و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است. و اما مقاله امروز (شارژ کپسول اکسیژن 10 لیتری).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

کپسول اکسیژن 10 لیتری

کپسول اکسیژن 10 لیتری نمونه ای از کپسول های موجود در بازاراست که که از لوله های فولادی بدون درز و جوش (Seamless) و بصورت یک تکه ساخته شده اند، و از 10 لیتر اکسیژن فشرده برخوردار می باشد. کپسول های کوچک به دلیل وزن سبک خود قابلیت حمل دارند و به راحتی جابه جا می شوند و حدود 8 ساعت می توانند اکسیژن را نگه دارند. کپسول اکسیژن 10 لیتری برای مصارف کلینیکی و خانگی بسیار مقرون به صرفه می باشد. و از پرکاربردترین کپسول های اکسیژن پزشکی به حساب می آید. و دارای بالاترین استاندارهای جهانی همانند ISO9809 در بحث ایمنی و کنترل کیفی می باشد.

ویژگی های کپسول اکسیژن 10 لیتری

  1. دارای کلاهک محافظ
  2. با وزن 14 کیلو گرم
  3. پر شده با فشار 110 بار
  4. غلظتی بالای 90 در صد
  5. قابلیت شارژ مجدد
  6. ظرفیت:10 لیتر
  7. سفید رنگ
  8. مناسب برای بیمارانی می باشد که روزانه به مدت 5 تا 15 دقیقه به اکسیزن نیاز دارند .

نکات ایمنی مربوط به کپسول اکسیژن 10 لیتری:

برای حمل کپسول اکسیژن 10 لیتری نباید دست هایتان چرب یا گریسی باشد. به این دلیل که گاز اکسیژن به سرعت با روغن یا گریس واکنش نشان می دهد و باعث اشتعال می شود . همچنین کپسول را به صورت وارونه یا افقی قرار ندهید و برای جابه جایی آن از حرکت دورانی کپسول استفاده کنید .کسانی که از کپسول اکسیزن استفاده می کنند برای ایمنی حتما یک کپسول آتش نشانی در محل داشته باشند .از پر کردن هر نوع گاز دیگر درون این کپسول ها جدا خودداری کنید زیرا خطرات غیر قابل جبرانی به بار می آورد .این کپسول ها قابل شارژ هستند و برای شارژ دوباره آنها را به مراکز مطمئن بسپارید .

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

شارژ کپسول اکسیژن 10 لیتری

برای شارژ کپسول اکسیژن 10 لیتری کافی است به شرکت فراز گاز آراد صفاهان مراجعه کنید. قیمت شارژ کپسول اکسیژن به طور مستقیم با حجم آن در ارتباط است. برای محاسبه هزینه لازم، برای شارژ سیلندر باید حجم کپسول و قیمت شارژ هر لیتر گاز اکسیژن را مشخص کرد. به این ترتیب با انجام یک محاسبه بسیار ساده می توانید قیمت شارژ کپسول اکسیژن را به دست آورید.

قیمت گاز اکسیژن

شرکت فراز گاز آراد صفاهان مرکز فروش و شارژ سیلندر گاز اکسیژن می باشد.برای آگاهی از قیمت گاز اکسیژن و همچنین شارژ سیلندر اکسیژن 10 لیتری با کارشناسان فروش شرکت فراز گاز آراد صفاهان از طریق: از طریق: چت آنلاین در سایت یا ارسال فرم درخواست از سایت و یا با شماره (۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴) در تماس باشید.