نوشته ها

خرید گاز دی اکسید گوگرد

کاربرد و خواص گاز دی اکسید گوگرد-شرکت فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک و شیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است. خرید گاز دی اکسید گوگرد

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) شرکت فراز گاز آراد

خرید گاز دی اکسید گوگرد

دی اکسید گوگرد چیست؟

گوگرد دی‌ اکسید یک ترکیب شیمیایی به شکل گاز در دمای اتاق می‌باشد. این ماده توسط آتشفشان‌ها و بسیاری از فعالیت‌های صنعتی تولید می‌شود. سوختن نفت و زغال سنگ به علت وجود ترکیبات گوگردی در آن‌ها با تولید این گاز همراه است.شایان ذکر است گاز سولفور دی اکسید در شرایط متعارفی ( فشار یک اتمسفر و دمای محیط ) بی رنگ می باشد ولی در هوا بخارات سفیدی تولید می کند که بوئی فوق العاده زننده و خفه کننده دارد.گاز گوگرد دی اکسید هم بصورت خالص و هم مخلوط با گازهای دیگر در صنعت کاربرد دارد.

مشخصات گاز دی اکسید گوگرد

گاز گوگردی دی اکسید یا گاز سولفور دی اکسید با فرمول مولکولی SO2 گازی است بی رنگ ، سمی و غیر قابل اشتعال است.دارای جرم مولکولی 64.07 gr/mol می باشد.مولکلول های گاز گوگرد دی اکسید قطبی می باشند و به همین دلیل به راحتی می توان گاز گوگردی دی اکسید را به مایع تبدیل کرد .چگالی گوگردی دی اکسید(2.6288 kg/m3)است و نقطه ذوب آن ( -72.00ċ) و نقطه جوش گوگرد دی اکسید ( -10.00ċ) می باشد.درخشش های شفق قطبی آبی رنگ بالای جو، در اثر دی اکسید گوگرد آتشفشانی ایجاد می شود. این ماده در زمین یافت می شود و در غلظت های بسیار کوچک و در اتمسفر در حدود ۱ ppm وجود دارد.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

تولید گاز دی اکسید گوگرد

حدود نیمی از این مقدار از منابع طبیعی (فعالیت آتش فشان) تولید می شود و نیم دیگر آن توسط فعالیت های انسانی به وجود می آید که اساسا در اثر احتراق سوخت های فسیلی است.برخی از سوخت های فسیلی مانند زغال سنگ و مواد نفتی سنگین (نفت کوره و گازوییل) حاوی مقادیر زیادی گوگرد می باشند که این گوگرد در اثر احتراق به شکل گاز دی اکسید گوگرد در فضا پخش می شود. سوختن گاز هیدروژن سولفید منجر به تولید گاز گوگرد دی اکسید می گردد گاز گوگرد دی اکسید محصول جانبی ساخت کلسیم سیلیکات در فرآیند تهیه ی سیمان می باشد با گرم کردن سولفید های فلزی گاز گوگرد دی اکسید یا همان گاز سولفور دی اکسید بدست می آید.

کاربردهای گاز دی اکسید گوگرد

  1. استفاده از گاز گوگرد دی کسید بدلیل مایع شدن سریع بعنوان سرد کننده و با نام تجاری R-764
  2. استفاده از گاز گوگرد دی اکسید در تهیه ی اسید سولفوریک
  3. استفاده از گاز گوگرد دی اکسید بعنوان نگه دارنده در تهیه ی مواد غذائی خشک بویژه میوه های خشک
  4. استفاده از گاز گوگز دی اکسید بعنوان ضدعفونی کننده
  5. استفاده از گاز گوگرد دی اکسید در صنعت کاغذ سازی و نساجی
  6. استفاده از گاز گوگرد دی اکسید در صنایع شیشه سازی
  7. استفاده از گاز گوگرد دی اکسید در صنعت لامپ سازی
  8. از واکنش گوگرد دی اکسید و مواد قلیلائی نمک های سولفیت به جود می آید
  9. از واکنش گوگرد دی اکسید و هالوژن ها نمک های هالیدی به دست می آید.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

خرید گاز گوگرد دی اکسید

گاز گوگرد دی اکسید یا گاز سولفور دی اکسید بدلیل سمی بودن موجب تخریب ارگان های حیاتی انسان علی الخصوص چشم ،پوست و شش ها می شود و لذا در هنگام خرید گاز دی اکسید گوگرد  و استفاده از آن می بایست نهایت دقت و ایمنی را بکار بردگاز گوگرد دی اکسید صد در صد وارداتی می باشد و با خلوص 99.98% گرید 3.8 و در کپسول های 50 لیتری به فروش می رسد . گاز سولفور دی اکسید دارای فشار نمی باشد و بصورت کیلوگرمی به فروش می رسد.