نوشته ها

انواع دستگاه جوش اینورتر

معرفی دستگاه جوش اینورتور-فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک و دستگاه جوش در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است. در  این مقاله به معرفی (انواع دستگاه جوش اینورتر) می پردازیم.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

فروش دستگاه جوش در فراز گاز آراد

فروش دستگاه جوش اینورتر 200 آمپر 

 فروش دستگاه جوش اینورتر 250 آمپر

انواع دستگاه جوش اینورتر

دستگاه جوش :

کار دستگاه جوش انجام عملیات جوش دادن فلزات ناهمنام و همنام به یکدیگر است.یکی از کارامد ترین دستگاه‌ها که در صنعت مورد استفاده مهندسان قرار میگیرد، انواع دستگاه جوش است که در مدل‌ها و برندهای مختلف در بازار عرضه میگردد. دستگاه های جوش می توانند به صورت لیزری، شیمیایی و یا الکتریکی باشند که می توان از هر کدام از آن ها در زمان مناسب استفاده کرد.

کاربرد دستگاه های جوش :

  • در ایجاد اتصالات پروژه‌های ساختمانی
  • در صنایع خودروسازی
  • صنایع کشتی سازی
  • مترو و قطارهای ریلی
  • صنایع شیمیایی
  • هواپیماسازی

دستگاه جوش اینورتر

دستگاه جوش اینورتر نسل جدید دستگاه‌های جوشکاری است. این دستگاه ها با توجه به سبک بودن و جوش باکیفیتی که ارائه می‌دهند در اکثر فعالیت های جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد.فناوری متفاوت دستگاه جوشکاری اینورتر در فرآیند استفاده از برق در جهت ایجاد نیرو لازم برای ذوب کردن الکترود است. و به دلیل تکنولوژی جدیدی که در ساختار دستگاه‌ های جوش اینورتر مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت دستگاه جوش را کاهش داده است

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

دستگاه جوش اینورتر چگونه کار میکند

بعضی از دستگاه های جوش اینورتر با جریان برق شهری  (AC) و برخی دیگر با هر دو جریان برق شهری و متناوب (DC) کار می‌کنند.منبع تغذیه دستگاه جوش اینورتر توانایی فراهم کردن جریان بالا برای جوشکاری را دارند با استفاده از یک سری رکتیفایر و سوییچ حالت جامد. کابل برق ورودی دستگاه جوش اینورتر از تک فاز دو رشته برای جریان 220 ولت شهری AC می باشد که این جریان AC توسط یکسری از سوئیچ به جریان متناوب DC تبدیل می شود مقدار جریان خروجی و ولتاژ دستگاه جوش اینورتر قابل تنظیم می باشد و در طول فرایند جوشکاری توسط ولوم آمپر خروجی دستگاه جوش کنترل می شود.

برخی از ویژگی های دستگاه جوش اینورتر

  1. دارای جوش بدون قطع و وصل (جوش زنجیره ای) می باشد
  2. ایجاد حوزچه جوش و قوس الکتریکی مناسب
  3. فاقد هرگونه آلودگی صوتی می باشد
  4. امکان کنترل جریان در هنگام جوشکاری نسبت به نیاز کاربر
  5. بازدهی و قدرت بالا، سبک و کم حجم
  6. امکان جوشکاری به وسیله انواع الکترودهای رتیلی، قلیایی، سلولزی و انواع سیم و فیلرهای جوشکاری

بهترین برند دستگاه جوش چیست؟

مطمئنا این سوال برای خیلی از شما عزیزانی که قصد خرید دستگاه جوش را دارید به وجود آمده که بهترین برند دستگاه‌ های جوش کدام است؟ یکی از برندهای خوب دستگاه جوش، دستگاه جوش اینورتر صبا الکتریک میباشد .گروه مهندسی صبا الکتریک با پشتوانه فنی و تجربه طولانی در زمینه تولید دستگاه های جوش و برش در طیف وسیعی از  بروزترین دستگاه های جوش و برش  آماده ارائه قویترین دستگاه ها به صنایع و شرکت های داخلی ایران عزیز می باشد.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

خرید  دستگاه جوش اینورتر

برای  استعلام قیمت ، اطلاعات بیشتر  و خرید دستگاه جوش اینورتور صبا الکتریک رو صفحه فروشگاه دستگاه جوش کلیک کنید.