نوشته ها

کپسول گازهای طبی

کپسول گازهای های طبی - فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. همچنین اقداماتی نظیر تست سیلندرهای گاز، آزمون های دوره ای، آنالیز گازهای خالص و ترکیبی و … در لیست خدمات این مجموعه جای گرفته است. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است. و اما مقاله امروز (کپسول گازهای طبی).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

گازهای طبی چیست؟

گازهايي که براي بيهوشي و درمان بيماران و يا تشخيص بيماري ها،استفاده می شود گازهاي طبي نام دارند. این گازها می‌تواند از قربانیان سوختگی و سکته مغزی تا درمان هیپوکسی(کاهش میزان اکسیژن خون) قابل استفاده باشد. واحد گازهاي طبي در بيمارستانها و مراکز درماني جزء حساسترين و مهمترين بخشهاي پشتيباني و درماني محسوب مي شود.

کپسول گاز های طبی چیست؟

مهم ترين وسيله براي استفاده و نگهداشت گازهای طبی، کپسول يا سيلندر گاز است. این سيلندرها از يک ورق يک تکه، بدون هيچ جوش و برشي در بدنه تهيه شده‌اند. و به علت سيستم يکپارچه، قابليت تحمل فشار کاري تا ۲۰۰ بار و فشار تست تا ۳۰۰ بار را دارا هستند و براي گازهايي که در حالت عادي، گاز هستند و فشار بالايي دارند استفاده مي‌شوند.

انواع گازهای طبی:

  • گاز اکسیژن
  • گاز نیتروژن
  • دی اکسید کربن
  • اکسید نیتروژن
  • گاز هلیوم
  • هوای فشرده طبی

هوای پزشکی چیست؟

هوای پزشکی به منبع تمیز از هوای فشره گفته می‌شود.که از ۷۹٪ نيتروژن و ۲۱ ٪ اکسيژن تشکيل شده است از این منبع برای توزیع گازهای طبی استفاده می‌کنند. هوای پزشکی فاقد هرگونه آلودگی و ذرات است و روغن و بو ندارد. هوای پزشکی به تجهیزات هوابرد مانند: احیا، ابزار جراحی دهان، ابزار ارتوپدی و ونتیلاتور قدرت قدر می‌دهد.

کاربرد گازهای طبی:

گازهای طبی دربیمارستان ها: اتاق بیماران، اتاق بهبودی، اتاق‌های عمل و سیستم‌های هشدار کامپیوتری جریان گاز استفاده می شود. گازهاي طبي معمولاً به دو گروه تقسيم ميشوند. گروه اول گازهايي هستند که استنشاقي هستند يعني جهت استنشاق بيماران مورد استفاده قرار مي گيرند. گروه دوم گازهايي هستند که جهت راهاندازي تجهيزات پزشکي و تسهيل در امر درمان بيماران مورداستفاده قرار مي گيرد.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

تامین کپسول گاز های طبی:

بیمارستان ها باید با شرکتهاي پخش کپسول گازهای طبی که داراي مجوز از سازمان استاندارد هستند شناسايي و با آنها عقد قرارداد نمايند.درضمن سيلندرهاي تحويلي به مراکز درماني ميبايست ازنظر فيزيکي (شير، رنگ، حجم و علامت هاي مشخصه) تمامي شرايط لازم را داشته باشد.همچنین سيلندرهايي که به مراکز تحويل داده ميشوند بايد توسط چکليست کنترلشده و شخص تحويل دهنده و شخص تحويل گيرنده مشخص باشد. برای تامین کپسول گازهای طبی با کارشناسان فروش شرکت فراز گاز آراد صفاهان در تماس باشید: از طریق چت آنلاین – ارسال فرم درخواست و یا با شماره  ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴