نوشته ها

هلیوم گاز خنده

هلیم گاز خنده-شرکت فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده وپخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی)، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است.(هلیوم گاز خنده)

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

هلیوم گاز خنده

شاید شما هم تا به حال چیزهایی در مورد چالش های جذاب و خنده دار گاز هلیوم در مهمانی ها و جشن ها شنیده باشید، می توان از گاز هلیوم برای تغییر صدای موقتی استفاده کرد، به این حالت که افراد این گاز را از درون بادکنک و یا بالن کوچک تنفس می کنند و بعد از تنفس کردن این گاز، شروع به صحبت کردن می کنند و دیگران می توانند متوجه تغییر صدای او به صدایی نازک تر و زیر تر شوند که ابزاری برای سرگرمی و خنده در مهمانی هاست.

 

ویژگی گاز هلیم

یکی از ویژگی های جالب گاز هلیوم خاصیت نازک کردن صداست، چون گاز هلیم چگالی کمتری نسبت به هوا دارد بنابراین سبک تر از هواست و راحت تر در بین تارهای صوتی حرکت می کند و نحوه ی ارتعاش آن ها را تغییر می دهد و اینگونه باعث تغییر صدا می شود البته در مقدار مصرف آن باید دقت کافی داشت زیرا مقادیر بیش از حد ممکن است به شش ها آسیب برساند.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

گاز هلیوم و خطرات استنشاق

هنگامی که ریه‌ها با گازهلیوم پر می‌شوند، فرآیند دیگری اتفاق می‌افتد. اکسیژن از جریان خون در طول فرآیند تبادل گازها حذف شده و بسته به مقداری که گاز هلیوم جایگزین اکسیژن می‌شود، شاید هوشیاری خود را به سرعت و بدون هشدار از دست بدهید، شاید در حالی که ایستادید، به معنی واقعی کلمه از حال بروید. نتیجه، احتمال سقوط بدون کنترل شماست که ممکن است منجر به آسیب جدی شود، حتی اگر تنفس عادی دوباره از سرگرفته شود.

علائم کمبود اکسیژن در خون در اثر تنفس گاز هلیوم

اکسیژن تنها عنصر موجود در هواست که ضامن حیات انسان است. اگر استنشاق گاز هلیوم به صورت مکرر و پشت سر هم انجام شود می‌تواند سطح اکسیژن خون را به حد خطرناکی برساند.در صورت کمبود گاز اکسیژن در خون علائمی مانند سرگیجه، حالت تهوع، استفراغ، از دست دادن هشیاری و در حاد‌ترین شرایط مرگ را در پی خواهد داشت.

قیمت و خرید گاز هلیوم

هلیوم در بسیاری از صنایع در سطح جهانی استفاده می‌شود. خرید گاز هلیوم بسیار متداول شده است، زیرا در همه زمینه‌های تحقیقات علمی و محیط‌های تجاری، از جمله داروسازی، پزشکی، جوشکاری، علوم رایانه و اکتشافات فضایی مورد استفاده قرار میگیرد.برای اطلاع از قیمت گاز هلیوم با کارشناسان فروش شرکت فراز گاز آراد صفاهان در تماس باشید: از طریق چت آنلاین – ارسال فرم درخواست و یا با شماره  ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴