نوشته ها

میکس آرگون و دی اکسید کربن در لیزر

میکس آرگون و دی اکسید کربن در لیزر- فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک و شیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است. موضوع مقاله امروز (میکس آرگون و دی اکسید کربن در لیزر)

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

میکس آرگون و دی اکسید کربن در لیزر

همانطور که می دانیم تکنولوژی لیزر در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته و در صنایع گوناگون جایگاه مهمی پیدا کرده است.گاز های خلاء یکی از مهم ترین عناصر در فرایندهای لیزر هستند. یکی از این گازها میکس آرگون و co2 است. وجود این گاز در لیزر بسیار قابل اهمیت است و تاثیراتی را بر روی آن می گذارد. و به بهبود عملکرد و کارایی لیزر در صنایع مختلف کمک شایسته ای می کند.

تاثیر میکس آرگون و کربن دی اکسید بر لیزر

افزایش کارایی:

استفاده از میکس آرگون و دی اکیسد کربن در فرایندهای لیزر منجر به افزایش قدرت و کارایی لیزر می شود. این میکس ترکیب بسیار مناسبی از این دو گاز است که لیزر را به عملکردهای بهتری مجهز می کند.

افزایش کیفیت خروجی:

ترکیب آرگون و کربن دی اکسید بهبود قابل توجهی در کیفیت خروجی لیزر دارد. با استفاده از این میکس، لیزر با خروجی بهتر در اختیار قرارا می گیرد که منجر به مصرف کمتر انرژی و افزایش پایداری عملکرد می شود.

کاهش تولید حرارت:

میکس آرگون و دی اکسید کربن در فرایندهای لیزر می تواند نقش مهمی در کاهش تولید حرارت و افزایش عمر لیزر ایفا کند. حرارت زیاد در لیزر می تواند باعث خرابی و کاهش عملکرد آن شود. که با استفاده از این میکس می توان این آثار سوء را کاهش داد.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

میکس co2 و آرگون در لیزر و صنایع دیگر

ترکیب آرگون و دی اکسید کربن در فرایندهای لیزر در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. به عنوان مثال در برش و جوشکاری فلزات، صنعت الکترونیک و فضایی استفاده می شود. علاوه بر این در صنعت پزشکی این ترکیب برای روش های جراحی لیزری استفاده می شود.