نوشته ها

فروش گاز آمونیاک در اصفهان

فروش گاز آمونیاک در اصفهان-فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان مرکز فروش گاز آمونیاک در اصفهان می باشد.گاز آمونیاک در سیلندرهای مشکی رنگ با گلویی طلایی به مشتریان عرضه می‌شود . همشهریان گرامی برای خرید گاز آمونیاک در اصفهان می توانید به صورت حضوری  به آدرس (اصفهان – خیابان امام خمینی – روبروی خیابان 12 بهمن – انتهای کوچه 136 – دفتر فروش و انبار فراز گاز آراد صفاهان – 09131068244 با مدیریت آقای سعیدی) مراجعه فرمایید. همچنین این شرکت برای رفاه حال شما مشتریان گرامی اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.آشنایی با محصولات فرازگاز آراد باعث بالا بردن اطلاعات شما سروران و خریدی آگاهانه و مطمئن می شود،پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

معرفی گاز آمونیاک

آمونیاک با فرمول شیمیایی NH3، ترکیبی از نیتروژن و هیدروژن است و به صورت گاز، با مزهٔ فوق العاده تند و زننده که اشک‌آور و خفه کننده است در محیط یافت می شود. گاز آمونیاک از هوا سبک تر بوده و به سهولت به مایع تبدیل می‌شود اما باید به این نکته توجه کنید که این گاز بسیار قابل اشتعال است بنابراین حضور مواد نفتی و دیگر مواد قابل اشتعال در کنار کپسول گاز امونیاک، خطر حریق را افزایش می‌دهد.

فرایند تولید گاز آمونیاک

آمونیاک در طبیعت از تجزیهٔ مواد آلی ازت دار بدست می‌آید.از تقطیر زغال سنگ و واکنش کلسیم سیانامید با بخارآب تحت فشار نیز برای تولید گاز آمونیاک استفاده می شود.مهم‌ترین روش صنعتی تولید آمونیاک، فرایند هابر نام دارد که شامل تهیه آمونیاک از عناصر سازنده آن می‌باشد. در این روش، گازهای نیتروژن و هیدروژن در دمای بالا و در فشار زیاد با هم واکنش می‌دهند و آمونیاک را تولید می‌کنند. کاتالیزگر‌های مختلف هم به سهولت این واکنش کمک می‌نمایند.

 

کاربرد گاز آمونیاک:

 

فروش گاز آمونیاک در اصفهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان مرکز فروش گاز آمونیاک در اصفهان می باشد.برای آگاهی از قیمت و خرید گاز آمونیاک و همچنین شارژ سیلندر آمونیاک با کارشناسان فروش شرکت فراز گاز آراد صفاهان از طریق: چت آنلاین در سایت یا ارسال فرم درخواست از سایت و یا با شماره (۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴) در تماس باشید.