نوشته ها

شارژ کپسول اکسیژن | قیمت گاز اکسیژن

شارژ گاز اکسیژن - شارژ کپسول اکسیژن - قیمت گاز اکسیژن - فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک وشیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیسفروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. همچنین اقداماتی نظیر تست سیلندرهای گاز، آزمون های دوره ای، آنالیز گازهای خالص و ترکیبی و … در لیست خدمات این مجموعه جای گرفته است.و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است. و اما مقاله امروز (شارژ گاز اکسیژن).

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

گاز اکسیژن

طبق استاندارد، خلوص اکسیژن نباید کمتر از 99% باشد. این یکی از فاکتورهایی است که شما باید از ارائه آن توسط متخصص مربوطه مطمئن شوید. تولیدکننده‌های معتبر و تحت پوشش انجمن و اتحادیه، این خلوص را هنگام شارژ کپسول اکسیژن رعایت می‌کنند. فشار شارژ برای کپسول های 40 لیتری 135 بار است. البته این نکته را نباید فراموش کرد که هنگام شارژ با این فشار، بدنه کپسول شدیدا داغ خواهد شد. و زمانی هم که کپسول سرد شود، فشار کمی افت خواهد کرد. این مسئله کاملا طبیعی است، پس نگران آن نباشید.

شارژ گاز اکسیژن

شارژ گاز اکسیژن با خلوص متفاوتی انجام می شود: اکسیژن صنعتی با خلوص حدود ۹۹.۹% ، اکسیژن پزشکی گرید ۵ با خلوص ۹۹.۹۹۹% ، اکسیژن آزمایشگاهی گرید ۶ با خلوص۹۹.۹۹۹۹% گاز اکسیژن، مصارف و کاربردهای بسیار زیادی دارد و به همین علت نیز، از بازار خرید و فروش فعالی بهره‌مند می‌باشد. این گاز در حیطه‌های زیر کاربرد دارد:

  • پزشکی
  • ورزشی
  • صنعت
  • آب و فاضلاب

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

قیمت شارژ کپسول اکسیژن

یکی از دغدغه های افرادی که از کپسول اکسیژن استفاده می کنند شارژ کپسول اکسیژن است. کپسول های اکسیژن که از آن ها در صنعت و یا برای بیماران تنفسی و در بیمارستان ها از آن استفاده می کنند بعد از مدتی که البته بستگی به گنجایش آن ها دارد تمام می شوند و باید مجددا آن ها را پر کنند.

  • برای شارژ کپسول اکسیژن می بایست حتما سال ساخت بر روی بدنه ی کپسول حک شده باشد.
  • همچنین حجم کپسول باید معین و مشخص باشد.
  • یک مولفه مهم فشار شارژی است که سیلندر شارژ شده است.
  • این اندازه معین است و آن را اتحادیه و انجمن به کارخانه ها ابلاغ می کنند.
  • جهت دریافت قیمت شارژ کپسول اکسیژن با ما در تماس باشید.

قیمت گاز اکسیژن

شرکت فراز گاز آراد صفاهان مرکز فروش و شارژ سیلندر گاز اکسیژن می باشد.برای آگاهی از قیمت گاز اکسیژن و همچنین شارژ سیلندر اکسیژن با کارشناسان فروش شرکت فراز گاز آراد صفاهان از طریق: از طریق:

چت آنلاین

 فرم درخواست

تماس با شماره: (۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴)