در حال نمایش 8 نتیجه

صفحه برش آهن، صفحه سنگ برش آهن

نوع صفحه : صفحه برش آهن حداکثر سرعت : 80 ضخامت صفحه : 3 میلی متر قطر شفت : 22.2 میلی متر قطر صفحه : 180 میلی متر قیمت: برای اطلاع از قیمت لطفا تماس بگیرید شماره تماس: 09131068244

صفحه برش استیل، صفحه استیل بر

نوع صفحه : صفحه برش استیل حداکثر سرعت : ۸۰ ضخامت صفحه : 1.6 میلی متر قطر شفت : ۲۲.۲ میلی متر قیمت: برای اطلاع از قیمت لطفا تماس بگیرید شماره تماس: 09131068244 قطر صفحه : ۱۸۰ میلی متر

صفحه برش پروفیل، صفحه پروفیل بر

نوع صفحه : صفحه برش پروفیل حداکثر سرعت : ۸۰ ضخامت صفحه : ۳ میلی متر قطر شفت : 25.4 میلی متر قطر صفحه : 355 میلی متر

صفحه برش سنگ، صفحه سنگ بر

نوع صفحه : صفحه برش سنگ حداکثر سرعت : ۸۰ ضخامت صفحه : ۳ میلی متر قطر شفت : ۲۲.۲ میلی متر قطر صفحه : 230 میلی متر

صفحه ساب، صفحه سایش

نوع صفحه : صفحه ساب حداکثر سرعت : ۸۰ ضخامت صفحه : 6 میلی متر قطر شفت : ۲۲.۲ میلی متر قطر صفحه : ۱۸۰ میلی متر

صفحه مینی ساب آهن، دیسک مینی سایش آهن

نوع صفحه :  صفحه مینی ساب آهن حداکثر سرعت : ۸۰ ضخامت صفحه : 6 میلی متر قطر شفت : ۲۲.۲ میلی متر قطر صفحه : 115 میلی متر

صفحه و دیسک مینی برش آهن

نوع صفحه :  صفحه مینی برش آهن حداکثر سرعت : ۸۰ ضخامت صفحه : 3 میلی متر قطر شفت : ۲۲.۲ میلی متر قطر صفحه : 115 میلی متر

صفحه و دیسک مینی برش استیل

نوع صفحه :  صفحه مینی برش استیل حداکثر سرعت : ۸۰ ضخامت صفحه : 1 میلی متر قطر شفت : ۲۲.۲ میلی متر قطر صفحه : 115 میلی متر

صفحه برش سنگ چیست؟

دیسک یا صفحه برش وسیله ای برای برش دادن یا سایش دادن اجسام سخت از جنس آهن، آلومینیوم، سنگ و چوب می باشد. این ابزار باید به دستگاهایی مانند :پروفیل بر- دستگاه سنگ فرز – دستگاه فرز مینی و غیره … متصل شوند تا کار سایش یا برش را انجام دهند. صفحه‌ها معمولاً هزاران بار در دقیقه می‌چرخند و به همین دلیل می‌توانند سرعت و کارایی عمل برش را افزایش دهند. این ابزار یک صفحه است که در آن میلیون‌ها دانه میکروسکوپی به یکدیگر پیوند خورده‌اند و هر دانه مانند یک برش‌دهنده یا ابزار سمباده عمل می‌کند.

اجزای تشکیل دهنده صفحه برش

  • دانه‌هایی که عمل برش را انجام می‌دهند
  • قالبی که دانه‌ها را در جای خود نگه می‌دارند
  • فایبرگلاسی که صفحه برش را تقویت می‌کند.

مشخصات صفحه سنگ

این محصول دارای تعداد زیادی دانه های برشی می باشند و باتوجه به نوع کاری که انجام می دهند از جنس های متفاوتی مانند اکسید آلومینیوم,سرامیک اکسید آلومینیوم,کاربید سیلیکون و … تولید می شوند. ماده‌ یا قالبی که دانه‌های ساینده را در جای خود نگه می ‌دارد. داری درجه‌ی سختی متفاوتی است.که معمولاً بر روی صفحه درج شده است. صفحه‌های مذکور حاوی فایبرگلاس هستند که باعث تقویت عملکرد آن می‌شود. استفاده از یک لایه فایبرگلاس در ساختار صفحه برش، باعث بالارفتن سرعت برش و در عین حال کاهش احتمال تاب‌برداشتن قطعه‌ی در حال برش می‌شود.

کاربرد صفحه برش

صفحه‌های مسطح، نازک و گرد از نظر شکل شبیه به DVD یا دیسک‌های فشرده هستند که به عنوان بخشی از یک دستگاه برش یا آسیاب زاویه ای با چرخش ، به قطعه کار برخورد کرده و با ایجاد سایش و اصطکاک برشکاری روی قطعه را انجام می‌دهد. سایز دانه‌های سایشی با میزان ظرافت برش و سطوح برش شده رابطه مستقیم دارد،اندازه ذرات هرچه ریزتر باشد برای انجام ظریف کاری و به دست آمدن یک سطح صاف بعد از برش یا سایش تاثیر گذار است. در حالی که دانه های زمخت تر و درشت تر ممکن است سطح صافی را بعد از برش یا سایش به ما ندهد.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

انواع صفحه برش از لحاظ کاربرد

فروش صفحه برش - فراز گاز آراد صفاهان

صفحه برش آهن

این محصول معمولاً دارای قطر 115، 180، 210 و 230 و ضخامت 1 الی 3 میلی‌متر هستند. این نوع صفحه برای برش انواع لوله و پروفیل آهنی با ضخامت کم کاربرد دارند. اکثر صفحات آهن بر مینی نیز در قطر 115 میلی ‌متر و ضخامت 1 تا 3میلی ‌متر ساخته می شوند.

صفحه برش استیل

این دیسک دارای ظاهری صاف بوده و در میان انواع صفحات برشی، کمترین ضخامت را دارند. از این ابزار برای برش و سایش انواع فولاد سخت مانند استیل (ضخامت کم) استفاده می‌شود. اکثر صفحات استیل بر مینی نیز در قطر 115 میلی ‌متر و ضخامت 1 میلی ‌متر ساخته می شوند.

صفحه برش پروفیل

این دیسک در انواع 300 و 355 میلی‌متر تولیدشده و روی دستگاه مخصوص برش پروفیل نصب می‌شود. این نوع صفحه برای برش انواع لوله، قوطی و پروفیل ساختمانی کاربرد دارد.

صفحه برش سنگ

این محصول دارای قطرهای 115، 180، 210 و 230 میلی‌متر بوده و در ضخامت 1 الی 3 میلی‌متر تولید می‌شوند.این صفحه برای فرم دادن سریع لبه‌ها و تیز کردن ابزار مختلف کاربرد دارد.

صفحه ساب و سایش

این دیسک برای سایش دادن و تغییر شکل ظاهری متریال‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. صفحه‌های ساب به دو دسته تقسیم می‌شوند:صفحه‌های ساب دستی و صفحه‌های ساب ماشینی

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

صفحات ساب دستی

این ابزار برای برش‌دادن متریال‌های مختلف فولادی و غیرفولادی به کار می‌روند. اکثر صفحات ساب آهن در قطر ۱۸۰ میلی‌متر و ضخامت سه میلی‌متر می‌باشند.اکثر صفحات مینی ساب آهن در قطر ۱۱۵ میلی متر و ضخامت شش میلی‌متر می‌باشند.

صفحات ساب ماشینی

صفحات ساب ماشینی نسبت به صفحات آهنگری دارای ضخامت قطورتری هستند و اکثرا برای تیزکاری ابزار‌های ماشینکاری، قیچی‌های برش صنعتی و شکل دادن قطعات استفاده می‌شوند.

صفحه برش آلفا

این ابزار برای برش مواد سرامیکی استفاده می شود. این دیسک معمولا از الماس تهیه می شود که سطحی بسیار صاف با برش قوی دارد.

خرید صفحه سنگ

در صنایع برای برش قطعات با جنس‌های مختلف، از انواع (Cut Off Wheel یا Disk Cutter) استفاده می‌کنند. صفحات برش، از تنوع در اشکال و ابعاد بسیاری برخوردارند. هرکدام از این صفحات، منحصربه‌فرد و مخصوص کاربرد خاص خود است، بنابراین هنگام خرید صفحه سنگ و استفاده از این تجهیزات باید بسیار دقت شود که برای چه کاربردی این محصول تهیه می‌کنید، چراکه اگر این صفحات به‌جای هم استفاده شوند، دچار آسیب و خرابی خواهند شد.

قیمت صفحه برش

سایز دیسک های برش با دو عدد بیان می‌شود. یک عدد مربوط به قطر صفحه و یک عدد نشان دهنده ضخامت آن می‌باشد. معمولا قطر این صفحات، از قطر صفحاتی که برای سایش مورد استفاده قرار می‌گیرند، بیشتر است. شرکت فراز گاز آراد صفاهان وارد کننده و توزیع کننده این محصول در بازار ایران می باشد.

گفتگوی آنلاین

 ارسال فرم درخواست 

تماس با شماره  ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴