نوشته ها

آرگون مایع در صنعت الکترونیک

آرگون مایع در صنعت الکترونیک

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش انواع سیلندر، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک و شیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن اطلاعات خوانندگان عزیز وآشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت را فراهم نموده است. موضوع مقاله امروز (آرگون مایع در صنعت الکترونیک)

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

آرگون مایع در صنعت الکترونیک

آرگون مایع با خواص و ویژگی های مفیدی که دارد، برای کاربردهای متعدد در صنعت الکترونیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد آرگون مایع در سیستم های الکترونیکی می تواند مزایا قابل توجهی را ایجاد نماید. از این رو در ادامه به کاربردهای این گاز در صنعت الکترونیک می پردازیم.

کاربردهای آرگون مایع در صنعت الکترونیک:

خنک‌کننده الکترونیکی:

مهم ترین کاربردی که از آرگون مایع می توان نام برد خاصیت خنک کنندگی آن می باشد.این گاز به دلیل داشتن خواص حرارتی بسیار خوب و دمای پایین مایع، به طور چشم گیری حرارت تولید شده در سیستم های الکترونیکی را جذب و خنک می کند. این خاصیت می تواند در سیستم های الکتریکی با کارایی بالا و عمر طولانی بسیار مفید باشد.

 تمیز کننده برای سطوح الکترونیکی:

از آرگون مایع به عنوان یک تمیز کننده موثر برای سطوح الکترونیکی استفاده می شود. آرگون مایع به دلیل خاصیت غیرراکد شدن و عدم ایجاد تماس با سطح می تواند کل عیب یابی روی سطح را انجام دهد و همچنین سطح را از ذرات ناخالصی و روغن ها پاکسازی کند، بدون این که خود به عنوان یک منبع آلودگی جدید عمل کند.

جهت مشاوره ، خرید ، تعویض و شارژ انواع سیلندرهای گازی با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

روشنایی خنک تر در نمایشگرهای الکترونیکی:

آرگون مایع در نمایشگرهای الکترونیکی به عنوان یک کمک کننده موثر در بهبود رنگ و روشنایی نماشی ها به کار گرفته می شود. آرگون مایع با سرعت زیادی می تواند بین پیکسل های نمایشگر حرکت کند و در نتیجه بهبود رنگ و روشنایی آن ها را به دنبال دارد.

استفاده در تولید سوئیچ باندهای الکترونیکی:

آرگون مایع می تواند به عنوان یک ماده میانی برای جلوگیری از ایجاد برقراری مداوم در سوئیچ ها و بهبود کارآیی و سرعت سوئیچ بین دو حالت روشن و خاموش مورد استفاده قرار بگیرد و سرعت و عمر سوئیچ را افزایش دهد.